Når man bare går hjemme så er det lett for at man sitter mye og trykker...Ja virkelig, jeg er sykmeldt så prøver alikevell å ha pauser på dagen så jeg ikke blir totalt borte i nettverdenen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når man bare går hjemme så er det lett for at man sitter mye og trykker...Ja virkelig, jeg er sykmeldt så prøver alikevell å ha pauser på dagen så jeg ikke blir totalt borte i nettverdenen.
Ja iallefall hvis det ikke er så mange på...Oi, det har jeg ikke tenkt over før. Det blir jo lett en del etter hverandre når man kommenterer i skravletråden.
Nå er det bare å ta en siste innspurt!d
det er vi
Må noen ganger deteller multi svare
![]()
Det er noen det...mangler litt over 1300 innlegg til for å nå 4500
Ja iallefall hvis det ikke er så mange på...
Når man bare går hjemme så er det lett for at man sitter mye og trykker...
Ja, jeg synes det
'
Selvsagt mer synd på mannen enn meg, men slitsomt nok for meg likevel
I det jeg var klar til å stappe 4/5 av familien i bilen, eldste ar gått til en kompis, så viste det seg at mannen lå på senga og trengte klær og ikke hadde sjangs til å kle dem på seg andre steder, og slett ikke kunne vøre på turnering som planen var (har jeg skrevet dette før forresten?)
Det ble meg på turnering, men han med den ryggen kunne ikke passe yngste heller, så det ble å stappe både turneringsjenta og badetøy til etterpå og stellelveske og det hele i bilen, kalle hjem eldste og varsle mamma om at mannen, eldste og yngste kom dit, ubrukelig mann og to barn... Vi kom selvsagt derved senere ut av døra enn planlagt og rakk ikke den første av de FEM kapene de skule spille. De var bare tre, treerfotball og ingen innbyttere da. Fikk låne en fra guttelaget som holdt på i første kamp siden vi ikke rakk den.
Sliten jente etterpå, til mine foreldre for middag, videre til svømming mens mannen og yngste var igjen, tilbake for hente dem da fikk vi kaken vi ikke rakk da vi dro (restene, min bror med familie, ja, egentlig alle utenom oss tre, hadde jo fått mens vi var på bading)
Nå er ungene i seng, mannen plassert i sofaen og skal ikke være oppe så lenge for jeg kan ikke legge meg før jeg vet om han kommer seg ned trappen uten hjelp. Det er litt klønete å bo i et hus som ikke har noe i samme etasje da ja
Og det er ikke hver dag man harEnig
Men det er så knotete på en liten mobil.
Du hatt en fin dag?Så bra![]()
Svangerskapskvalme?Hahaha, ja virkelig. Og henger seg helt opp. Så må klaske meg selv i ansiktet og tvinge meg til å legge fra meg mobilen innimellom. Men ikke lett når man bor i sengen 90 % av dagen.
Viktig med pauser.Ja virkelig, jeg er sykmeldt så prøver alikevell å ha pauser på dagen så jeg ikke blir totalt borte i nettverdenen.
Og det er ikke hver dag man har![]()
Men det klarer vi!Det er noen det...
Begynner å bli trøtt jeg nå...[emoji23][emoji23] virkelig ikke, må god viljen frem for å finne litt ekstra energi.
må vel detNå er det bare å ta en siste innspurt!
Viktig med pauser.
Nesten ikke vært på nett før i ettermiddag jeg.
går fort i fet tempoet herDet er noen det...