Skravletråd November

Derfor jeg har sånne av perioder her inne... familien blir lei :P hehe

Det skjønner jeg godt, viktig å prioritere livet man lever og heller ta dette når man har ekstra tid[emoji173]️

Facebook har jeg satt på pause en uke for å se om jeg greier det. Og det har jeg virkelig ikke savnet. Men er glad i WhatsApp som jg snakker med venner som bor i andre land. Insta og snap. Men ja det er mye greier vi logget oss på om dagen.
Internett tar i grunnen for mye tid...

Da er det lov å slappe av litt <3

Ja, jeg synes det
'
Selvsagt mer synd på mannen enn meg, men slitsomt nok for meg likevel ;)

I det jeg var klar til å stappe 4/5 av familien i bilen, eldste ar gått til en kompis, så viste det seg at mannen lå på senga og trengte klær og ikke hadde sjangs til å kle dem på seg andre steder, og slett ikke kunne vøre på turnering som planen var (har jeg skrevet dette før forresten?)

Det ble meg på turnering, men han med den ryggen kunne ikke passe yngste heller, så det ble å stappe både turneringsjenta og badetøy til etterpå og stellelveske og det hele i bilen, kalle hjem eldste og varsle mamma om at mannen, eldste og yngste kom dit, ubrukelig mann og to barn... Vi kom selvsagt derved senere ut av døra enn planlagt og rakk ikke den første av de FEM kapene de skule spille. De var bare tre, treerfotball og ingen innbyttere da. Fikk låne en fra guttelaget som holdt på i første kamp siden vi ikke rakk den.

Sliten jente etterpå, til mine foreldre for middag, videre til svømming mens mannen og yngste var igjen, tilbake for hente dem da fikk vi kaken vi ikke rakk da vi dro (restene, min bror med familie, ja, egentlig alle utenom oss tre, hadde jo fått mens vi var på bading)

Nå er ungene i seng, mannen plassert i sofaen og skal ikke være oppe så lenge for jeg kan ikke legge meg før jeg vet om han kommer seg ned trappen uten hjelp. Det er litt klønete å bo i et hus som ikke har noe i samme etasje da ja

Mine unger er arvelig belastet fra begge sider. Jeg har ikke vært mye plaget, men min far var rask til å påta seg arvelig forklaring når eldste begynte som ganske liten, men jeg kunne fort berolig med at motsatt side av slekta var like medskylding, både mannen og svigerfar...

Så vi har tre stykker som blør neseblod Eldste mest.

Ja det har kanskje med arv å gjøre[emoji4] jeg har aldri blødd neseblod selv..

Back
Topp