vi har jo bare svigerfam i bursdagAlltid fult hus. Så prøver å dele oss til feks jul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi har jo bare svigerfam i bursdagAlltid fult hus. Så prøver å dele oss til feks jul.
det er denHvertfall spennende!
Ja, er jo ofte der det glipper desverreSvar har jeg fått en del avEr helst bare oppfølgning nå
![]()
god kveld søtaGod kveld Kengu[emoji1]
Bør ta kveld tidlig ja. Kjenner den igjen [emoji14] Håper du klarer det da.Håper det, men bør ta kvelden tidlig.
Nei jeg synes ikke vrangborden blir fint. Ser rotete ut.
Å denne trassalderen...
Lille U hadde et lite anfall av hyl og skrik siden han fikk grønn skje til yoghurten når han ville ha blå...
Finnes den fem etter hverandre regelen fortsatt?
det gjør den jaFinnes den fem etter hverandre regelen fortsatt?
Er god med en god familie som stiller oppvi har jo bare svigerfam i bursdag
Ikke lov med mer enn fem innlegg etter hverandre i en tråd.Hvilken regel snakker du om?
min bor for langt unna men feirer der på sommernEr god med en god familie som stiller opp![]()
Greit å vitedet gjør den ja
Hvor langt?min bor for langt unna men feirer der på sommern
God morgen allesammen. 3 grader och solen skiner idagderes planer idag. Her hoster minstemann og snuen renner. Så trist nær barn er syke så ofte.
Ikke lov med mer enn fem innlegg etter hverandre i en tråd.
vekket mannen med pakke og frokost på senga
Fornøyd mann![]()
En bra farsdags feiring?Vi har hatt besøk i hele dag og feiret farsdag nå i ettermiddag[emoji2]
God bedring til minstemann!
50 mil unnaHvor langt?
HeheGreit å vite
![]()