Skravletråd November

Jeg er så trøtt i dag. Sliten I hodet og dårlig I magen. Og nå har jeg spist så mye at magen min er synlig mye større :(
Har begynt å strikke en ny lue, men synes ikke den ser fin ut.
Hørtes ikke ut som den beste dagen i dag. Håper det blir bedre utover kvelden nå da. Når barn sover og slikt.

Hva er du ikke fornøyd med med lua?

Han ble sint. Og begynte å blø.

Sint av en bagatell. Jeg hadde sagt at jeg skulle rope når de skulle komme. Men så kom jeg opp så da trengte jeg ikke det. Roper du nå da, sa mellomste. Ja, nå roper jeg at dere må komme da jeg. Nei. Ikke et sekund skulle jeg rope inne, hyler han. Før jeg får forklart at det selvsagt var en spøk stormer han ned på rommet. Jeg går etter for å roe ham ned og før jeg fikk kommet meg frem kom han hylende mot meg ar jeg hadde gjort ham så sint at han begynte å blø.

Han blør veldig lett neseblod.

Uff da[emoji20] ikke bare bare når man misforstår hverandre..
kjipt med ofte neseblod da[emoji15] her har det skjedd kun 1 gang, og da med eldste[emoji4]

Helt lost gitt.

Har sovna sikkert 3 ganger på sofaen i dag. Hodet dundrer. Jeg hoster enda. Hovedsaklig når jeg skal sove selvsagt [emoji14]

Øret verker litt også. Dog ikke like ille nå som tidligere.

Snart sovetid for unger. Og da full avslapping gitt. Kroppen føles forferdelig tung ut i dag
Brygger på noe? God bedring!

Vet noen hvordan vi ligger ann nå? Vi var langt unne ved fem tiden og har vel ikke vært så mye aktivitet siden da? Greier vi målene i dag?

Back
Topp