Det blir hektisk søndag ja.
Relativt rolig lørdag, bortsett fra at det ble litt hektisk med det neseblodet rett før vi skulle dra.
Slo han nesen eller begynte det bare å blø?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir hektisk søndag ja.
Relativt rolig lørdag, bortsett fra at det ble litt hektisk med det neseblodet rett før vi skulle dra.
Godt at det ikke er søndag i dag for da er det jobb i moegen og jeg har såpass mye planer for morgendagen at det er greit å få det med oss.
lånte meg noen bøker jeg, så da får jeg lese litt kanskjr
Jeg er nok mer på linje med deg
Burde
Men må ikke.
Han ble sint. Og begynte å blø.Slo han nesen eller begynte det bare å blø?[emoji4]
I så fall hadde vi vært døde alle fem for mange år sidenMan dør ikke av litt rot[emoji2]
Ja. Helt klart.Vi tar med oss alle fridager vi kan ja[emoji28]
Ja, han rakk det heldigvis fint. Han trenger alle timene sine. Han har lyst å slutte og jeg sier han skal gå til han kan svømme, men skal de fortsette ettet jul må jeg melde dem på nytt. Det trenger de men om de vil.... Han er jevnlig sint på meg for at jeg meldte dem på uten at de ville. (han spilte turnering når jeg fikk bekreftet plass og møtte på kurs et par timer senere)
lånte meg noen bøker jeg, så da får jeg lese litt kanskjr
sier duMan dør ikke av litt rot[emoji2]
for evihHva skal du lese?[emoji4]
for evig + 4 tilHva har du lånt deg?
Det er viktig.Det er viktig å kunne, så jeg skjønner at du må være streng der.
HeheSlalom kan eg ikke stå på så drt står jag øver
En god følelseHurra!![]()
Jeg har brukt med begge mine jeg ogTroooor ikke det er sån. Knalldyrt? Men det er deilig! Jeg fikk til jul det året jeg ventet mellomste i februar og den er brukt et par vintre med hver av jentene
Ohh så Herligt med solKoselig lørdag det[emoji1]
Her har det vært sol i hele dag[emoji4]
Det er de sikkertHehedet er jo super gøy!