Skravletråd November

Slo han nesen eller begynte det bare å blø?[emoji4]
Han ble sint. Og begynte å blø.

Sint av en bagatell. Jeg hadde sagt at jeg skulle rope når de skulle komme. Men så kom jeg opp så da trengte jeg ikke det. Roper du nå da, sa mellomste. Ja, nå roper jeg at dere må komme da jeg. Nei. Ikke et sekund skulle jeg rope inne, hyler han. Før jeg får forklart at det selvsagt var en spøk stormer han ned på rommet. Jeg går etter for å roe ham ned og før jeg fikk kommet meg frem kom han hylende mot meg ar jeg hadde gjort ham så sint at han begynte å blø.

Han blør veldig lett neseblod.

Ja, han rakk det heldigvis fint. Han trenger alle timene sine. Han har lyst å slutte og jeg sier han skal gå til han kan svømme, men skal de fortsette ettet jul må jeg melde dem på nytt. Det trenger de men om de vil.... Han er jevnlig sint på meg for at jeg meldte dem på uten at de ville. (han spilte turnering når jeg fikk bekreftet plass og møtte på kurs et par timer senere)

Det er viktig å kunne, så jeg skjønner at du må være streng der.

Troooor ikke det er sån. Knalldyrt? Men det er deilig! Jeg fikk til jul det året jeg ventet mellomste i februar og den er brukt et par vintre med hver av jentene
Jeg har brukt med begge mine jeg og :) gull verdt!

I gang med biff middag her nå :) nam nam!

Back
Topp