Skravletråd November

Helt lost gitt.

Har sovna sikkert 3 ganger på sofaen i dag. Hodet dundrer. Jeg hoster enda. Hovedsaklig når jeg skal sove selvsagt [emoji14]

Øret verker litt også. Dog ikke like ille nå som tidligere.

Snart sovetid for unger. Og da full avslapping gitt. Kroppen føles forferdelig tung ut i dag

Helt lost gitt.

Har sovna sikkert 3 ganger på sofaen i dag. Hodet dundrer. Jeg hoster enda. Hovedsaklig når jeg skal sove selvsagt [emoji14]

Snart sovetid for unger. Og da full avslapping gitt. Kroppen føles forferdelig tung ut i dag

Huff hørtes ikke bra ut[emoji173]️ Du må ta vare på deg selv, vært syk en stund eller begynte det nå?

Helt lost gitt.

god bedring

Mhm er det
Hva kjøper du?

Blir nok noen my litle pony ting, sminkebordet, bondegården(hestegården) og bilbanen hittil, også tittet jeg litt på små ting til barnerommet mitt, men følerjeg må vente litt til.

fine ting det
jollyroom har tilbud på mye fint til barnerommet

Kan titte litt der, men er jeg ikke litt tidlig ute er jo bare litt over uke 12[emoji12]? Men er sååå gira[emoji23]

Huff hørtes ikke bra ut[emoji173]️ Du må ta vare på deg selv, vært syk en stund eller begynte det nå?
Øret er nettopp starta. Men har sånn forebyggende spray fra apoteket. Så hjalp litt den da.

Hodet er dessverre bare slik. Har migrene og hodepine helst daglig så :( Men har starta på nye tabletter. Tror de får meg helt trøtt gitt.

Helt lost gitt.

For noe dritt! :(

Øret er nettopp starta. Men har sånn forebyggende spray fra apoteket. Så hjalp litt den da.

Hodet er dessverre bare slik. Har migrene og hodepine helst daglig så :( Men har starta på nye tabletter. Tror de får meg helt trøtt gitt.

Masse god bedring[emoji173]️ huff hørte ikke bra ut. Sleit før meg migrene mye, byttet helt kosthold var det eneste som virket for meg. Men har fått det to ganger de siste årene. Håper du snart blir bedre.

Jeg er så trøtt i dag. Sliten I hodet og dårlig I magen. Og nå har jeg spist så mye at magen min er synlig mye større :(
Har begynt å strikke en ny lue, men synes ikke den ser fin ut.

Veldig. Men når det er kveld og alle sover piper det merkbart enda mer i ørene. Sikkert fordi det er rolig [emoji14] Så ikke rart jeg ofte blir sen. Blir så sliten i hodet av den pipinga også. En grunn til jeg spiller ofte sent [emoji14] Glemmer det mer ut alt tullet da haha

Back
Topp