Skravletråd November

figurene var det 56 %rabatt på så de kostet 40 kr for 5 pack
sekken 95
den store pakken var på 60 %

lekekassen og eksra leker har mye bra tilbud.
det jeg handler det meste av leker

Oj det var jo super billig også, skal titte på den siden etterpå og se om jeg finner mer der. Allerede vært innom en tur og sett. Liker rabatter over -40% av[emoji12][emoji1305] passer mitt budsjett nå.

Oj det var jo super billig også, skal titte på den siden etterpå og se om jeg finner mer der. Allerede vært innom en tur og sett. Liker rabatter over -40% av[emoji12][emoji1305] passer mitt budsjett nå.
figurene kjøpt på extra leker da men mener de var på tilbud på lekekassen også

figurene kjøpt på extra leker da men mener de var på tilbud på lekekassen også

Bra jeg trenger sånne tips, er vanligvis den som handlet barneleker i butikk men det blir så utrolig dyrt. Og nå som alle mine venner har barn så blir samlet sum veldig høy.

Bra jeg trenger sånne tips, er vanligvis den som handlet barneleker i butikk men det blir så utrolig dyrt. Og nå som alle mine venner har barn så blir samlet sum veldig høy.
Hv ør gamle er barna da?
kanskje vi kan tipse mer :)
Jeg er god på tilbud ;) kjøper sjelden noe til fullpris

Hv ør gamle er barna da?
kanskje vi kan tipse mer :)
Jeg er god på tilbud ;) kjøper sjelden noe til fullpris

Eldste er vel fem blir seks, så har jeg flere på tre år som jeg må kjøpe til(3gutter og 4 jenter) og ei på ett år, også har jeg to venninner med termin rett etter jul som jeg burde kjøpe noe til barnet. De er vel alle barna tur jeg[emoji848]

Eldste er vel fem blir seks, så har jeg flere på tre år som jeg må kjøpe til(3gutter og 4 jenter) og ei på ett år, også har jeg to venninner med termin rett etter jul som jeg burde kjøpe noe til barnet. De er vel alle barna tur jeg[emoji848]
noen hos deg også ser jeg
15 barn å kjøpe til her + at Kb kjøper til 5 venner..

Her får treåringen enten frostdukke eller stellebord til dukke( mor har ønsket det siste)
Fem åringen ønsker seg ninjago ting
ett åringen blir vel takknemlig for alt kanskje

hv a er budsjett da? synes det er gøy jeg å finne gaver

Her får treåringen enten frostdukke eller stellebord til dukke( mor har ønsket det siste)
Fem åringen ønsker seg ninjago ting
ett åringen blir vel takknemlig for alt kanskje

hv a er budsjett da? synes det er gøy jeg å finne gaver

Har vel egentlig ikke er budsjett men den ene gutten på tre er veldig glad i superhelter og det er min bestevenninnensønn så han bruker jeg alltid litt penger på. Men ellers har jeg tidligere sagt max 500 pr barn men i år har jeg ikke råd til det. Så minst mulig så jeg har mulighet å gi litt til familie også[emoji12]

Har vel egentlig ikke er budsjett men den ene gutten på tre er veldig glad i superhelter og det er min bestevenninnensønn så han bruker jeg alltid litt penger på. Men ellers har jeg tidligere sagt max 500 pr barn men i år har jeg ikke råd til det. Så minst mulig så jeg har mulighet å gi litt til familie også[emoji12]
ok skal finne litt tips hvertfall ;)

I dag var det stille her? Når vi målene i dag da?

I dag var det stille her? Når vi målene i dag da?
Er som regel stille her på søndager, men syns det har vært stillere enn vanlig her i dag

Jeg tviler egentlig sterkt på at man klarer det i dag.
Stats nå:
Skrevet.png

Back
Topp