Skravletråd November

jupp er ønsket av to 8 åringer til jul
så da får de hver sin sekk med en 5 pack med figurer fant jeg ut.
Så får hun ene det store settet i bursdagsgave.

Super fine gaver, jeg må vel snart begynne å tenke på julegaver selv. Er vanligvis ferdig på denne tiden. Men i år med å finne ut at man eg gravid og pakke ned leiligheten og finne nytt sted å bo så ble det mye. Så må vel begynne med litt nettshopping. Trur kanskje en sånn sekk er fine til mine gudebarn og fadderbarn så kanskje jeg kan bli ferdig med barna.

Super fine gaver, jeg må vel snart begynne å tenke på julegaver selv. Er vanligvis ferdig på denne tiden. Men i år med å finne ut at man eg gravid og pakke ned leiligheten og finne nytt sted å bo så ble det mye. Så må vel begynne med litt nettshopping. Trur kanskje en sånn sekk er fine til mine gudebarn og fadderbarn så kanskje jeg kan bli ferdig med barna.
mye rabatt nå hvertfall på alt det jeg kjøpte:)
Skjønner gaver har vært nedprioritert da.

mye rabatt nå hvertfall på alt det jeg kjøpte:)
Skjønner gaver har vært nedprioritert da.

Ja må nok bli ting som er på tilbud eller ikke så dyrt her også i år, går nok penger til å lage et barnerom og alt som følger med[emoji12]

Ble brått endrede planer her.

Jeg satte bilstoler i bilen mens han skulle kle seg etter dusj, så skulle jeg kjøre ham og mellomste til fotballturnering, eldstemann hadde akkurat gått til en kompis og lillemor skulle være med meg og sove i bilen fem og tilbake, så skulle vi pakke badetøy og hente eldste og dra til mamma for middag og hente de fra fotballen så snart se var klare

Fin plan. Helt til jeg får telefon fra mannen. Kom hit. Soverommet.

Hent klær til meg. Jeg må kle på meg liggende. Ryggen har skåret seg helt og mannen kan slett ikke være tre timer på fotball. Han kan ikke passe Ingrid heller. Jeg ringer eldste som bare må komme hjem og slenger sammen badetøy og noe å skifte til etter fotball og stelleveske og masse bleier til hun som var løs i magen og full fart ut i bilen og kjøre de tre som ikke skal på fotball til mamma. Eldste går inn, yngste bærer jeg og leverer i gangen med kommentar "han kommer. Nedi bakken. Etterhvert. Kampstart om et kvarter, må stikke"

Vi måtte parkere langt unna og løpe og det var to minutter igjen av kampen når vi fant laget.

Heldigvis hadde guttene også kamper her så de fikk låne en av dem. Sju jenter på laget, tre ikke påmeldt pga andre planer, skal spille tre på bana. Ei kastet opp i natt så innbyttere har de altså ikke. Men én gutt spilte første kamp og så er de tre jenter de neste fire kampene da. Litt irriterende lenge mellom kampene (kamp i 7 minutter....) så vi er ikke ferdig før ca 1430

Ja må nok bli ting som er på tilbud eller ikke så dyrt her også i år, går nok penger til å lage et barnerom og alt som følger med[emoji12]
figurene var det 56 %rabatt på så de kostet 40 kr for 5 pack
sekken 95
den store pakken var på 60 %

lekekassen og eksra leker har mye bra tilbud.
det jeg handler det meste av leker
vi har mange å kjøpe til så tilbud benyttes

Back
Topp