Skravletråd November

Awwww <3
Lillejenta rullet fra rygg til mage for første gang i dag. Jeg har ventet på det i en evighet nå! Og nå da jeg kom for å legge meg så hadde hun rullet rundt igjen. Da lå hun i sengen med føttene mot hode enden, litt på skrå, på magen <3
Nå kommer jo bekymringene over at hun kan sove på magen, men jeg får prøve å ikke bli helt hysterisk. Kan ikke hindre henne i å snu seg om hun vil det. Men jeg snudde henne tilbake til rygg nå da. Hun lå jo midt i sengen uansett. Så nå tar vi kvelden. Skal bare innom konkurranseforumet :)
Å så herlig [emoji7]

Ville ha snudd henne helt til hun snur begge veier selv [emoji4]

Da ble mannen skikkelig overrasket, vekket han sammen med ungene.
De 2 eldste hadde laget kort og vi hadde med gave.
Frokosten med varme nybakte muffins stod klar på kjøkkenet.

Han hadde sett farsdagkake i butikkene "for veldig lenge siden" og trodde den var over, forbi og glemt

Skulle til å ta noen bilder fra en bok til en tråd jeg skulle lage, men Lille U tok boken, ropte MIN!!! og løp inn på rommet sitt med den.
BTW: Det er en strikke bok...

God morgen eller god dag er det vel egentlig. Jeg var nesten ikke logget på i går. Hadde en super dårlig dag, skjønner jeg trenger mye søvn innimellom men en hel dag med gråt, kaste opp og søvn. Ja det går vel over snart.
Hadde dere en fin lørdag?

Da ble mannen skikkelig overrasket, vekket han sammen med ungene.
De 2 eldste hadde laget kort og vi hadde med gave.
Frokosten med varme nybakte muffins stod klar på kjøkkenet.

Han hadde sett farsdagkake i butikkene "for veldig lenge siden" og trodde den var over, forbi og glemt

Så hyggelig gest å gjøre[emoji173]️ sånt er koselig og minneverdig. Har dere planer for resten av farsdagen da?

God morgen eller god dag er det vel egentlig. Jeg var nesten ikke logget på i går. Hadde en super dårlig dag, skjønner jeg trenger mye søvn innimellom men en hel dag med gråt, kaste opp og søvn. Ja det går vel over snart.
Hadde dere en fin lørdag?
uff da hørtes heftig ut

Back
Topp