Er så koselig når de begynner å bli store og utforsker verden på en ny måte, og fryktelig vemodigKjempe. Fikk mld at de hadde lagt seg nå og hadde hatt komikerkveld for foreldreneStorkoser seg. Godt å høre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så koselig når de begynner å bli store og utforsker verden på en ny måte, og fryktelig vemodigKjempe. Fikk mld at de hadde lagt seg nå og hadde hatt komikerkveld for foreldreneStorkoser seg. Godt å høre
![]()
SpennadesHu blir 7 år neste ukeHar jo sovet hos familie mye da. Men aldri hos venner før i klassen
![]()
Fornøyd?Ikke dårlig
Var skikkelig diggOhhh så gott . Nami længe siden vi hade biff
Ja. Akkurat slik er det faktisk [emoji7] Det er både og. Menmen. Så her i hus er det en rolig og fin kveld. Sett chick flicks jeg og hu på 11 år i kveld daEr så koselig når de begynner å bli store og utforsker verden på en ny måte, og fryktelig vemodig
KjempeSpennades![]()
Da trengte du det sikkertDe var akurat de eg gjorde sov i 1,5 timme.
Her er det mannen, Linus, meg og Star TrekDa vil mannen ha litt kvalitetstid og film. Så får se om vi finner noe spennende vi da.![]()
Jeg er som regel alltid fornøyd jeg, så lenge dere trives og har det bra her inneFornøyd?
Åååå, så herlig da! Håper hun har det kjempegøyÅja. Hu våkna ekstra tidlig i dag for å spørre om vi skulle dit da. Kl 7 i morges [emoji14] Lenge å vente når man gleder seg [emoji14]
Det gjør vi, er bare ikke alltid like mye tid til å skravle lenger..Jeg er som regel alltid fornøyd jeg, så lenge dere trives og har det bra her inne![]()
Nei det forandrer seg jo litt når man ikke lenger har permisjon og har begynt i jobbDet gjør vi, er bare ikke alltid like mye tid til å skravle lenger..
Alltid hyggelig med nye nick og prøver å ønske dem velkommen.Nei det forandrer seg jo litt når man ikke lenger har permisjon og har begynt i jobbMen det kommer jo stadig nye brukere inn hit, og det er hyggelig. Syntes jeg har sett litt nye nick i det siste.
Kos dere [emoji14]Her er det mannen, Linus, meg og Star Trek![]()
Det har de helt sikkert. Bestevenninner de to [emoji7] Og kjempekjekke foreldre gitt [emoji1]Åååå, så herlig da! Håper hun har det kjempegøy![]()
Ja det gjør eg verkligen .Da trengte du det sikkert![]()
Hvordan liker du den da?
Varmer opp stekeplata først jeg. På medium varme ca. Så steker jeg hver side rundt 3 minutter. Og pakker den inn i folie og lar den hvile der litt, mens jeg lager soppstuing oppi stekesjyen til biffen.
Da har jeg medium biffNoe jeg foretrekker da. Mannen vil helst ha den litt lengre da.
Da vil mannen ha litt kvalitetstid og film. Så får se om vi finner noe spennende vi da.![]()
Skal helst ha den medium/rå jegJeg liker at den ikke er som en skosåle ^^