uten deg js
Haha, tror ikke akkurat at jeg er avgjørende her[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uten deg js
Jeg også. Men vi kan jo alltids prøveBlir veldig imponert om vi klarer det[emoji1]
vært rundt på forumet å svart
ser vi ligger litt bak gårsdagen.
Om ikke helt avgjørende så i alle fall av betydningHaha, tror ikke akkurat at jeg er avgjørende her[emoji23]
30% på julepynt på Nille![]()
Jeg har ei i bassenget. En som leser i varmen og ei i bilen med sin far sin skal hjem og bake pizza til oss.Prøver å få inn litt nå mens barna leker fint på hvert sitt rom[emoji1]
God lørdag ja. Nå har meg og barnen vart en liten liten tur måtte stå under ett tak en stund før det regna sånn. Nå steker ej pizza så ska me kosa oss med muffins![]()
Tenkte jeg skulle pynte noen krukker med decoupage. Må finne ut hvor jeg kjøper det. Har kjøpt inn flere typer Servietter, og krukker I 2 forskjellige størrelser.
fysj så kaldt det er utr
får vel rydde litt
Sitter i svømmehallen jeg, så jeg har litt tid.
Spent på om storebror kommer til sitt kurs. Jeg måtte dra fra ham, for han begynte å blø neseblod ganske kraftig i det vi måtte dra.... Faren prøver å roe ham ned og stoppe det i tide til å få ham hit til kurs.
Det blir det heldigvisKrysser fingre for at det blir svømming på han også[emoji4]
det er braPrøver å få inn litt nå mens barna leker fint på hvert sitt rom[emoji1]
jo du svarer på myeHaha, tror ikke akkurat at jeg er avgjørende her[emoji23]
ikke jeg hellerGrøssent[emoji13] liker ikke!
soverommet vårtHvor skal du rydde??[emoji2]
Utvilsomt, og det utgjør en deljo du svarer på mye
Gutten er på plass med boka si. Lese 20 minutter og så er det dusj før hans kurs.