Hvor skal dere?nydusjet, snart sminke meg så drar vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skal dere?nydusjet, snart sminke meg så drar vi
hente pakkeHvor skal dere i dag?
se innlegget etter degHvor skal dere?
Handler gave tidligere i ukenSkal ut og handle litt etterhvert og prøve å ordne et par ting til farsdagen i morgen (som jeg har en liten misstanke om at mannen ikke har fått med seg kommer en gang), ellers bare slappe av
hente pakke
k skal kjøpe noe mer i farsdagsgave
en tur innom nille
det var tider detEgentlig. Er jo ikke lenge siden dere klarte 1000 per dag i snitt og tråden var på 30K når mnd var over
Hva skal Kengupappaen få i farsdagsgave ?hente pakke
k skal kjøpe noe mer i farsdagsgave
en tur innom nille
ha ha tror ikke du vil ha meg innomGidder du å komme innom meg med litt hostesaft også? Og noe snop??![]()
Nike joggesko å noe tilHva skal Kengupappaen få i farsdagsgave ?
Det var på denne tråden hun snakket om, ikke på hele forumet.1500 er jo ingenting så det burde vi kkare selv på en stille fag
endelug din turMeg neste!! Juhu!!
Det var jo her i våres, var det ikke?det var tider det
var vel det, den gangen jeg kom hjem fra jobb å det var myyye å lese gjennomDet var jo her i våres, var det ikke?
Stemmer, denne tråden ja.Det var på denne tråden hun snakket om, ikke på hele forumet.
Til nå denne måneden har vi rett under 4.000 og det på 10,5 dager...
Derfor syns jeg 1.500 kanskje høres litt mye ut
Har jeg ikke hatt tid til, og skulle ut og handle i dag uansettHandler gave tidligere i uken![]()
jeg vet detDet var på denne tråden hun snakket om, ikke på hele forumet.
Til nå denne måneden har vi rett under 4.000 og det på 10,5 dager...
Derfor syns jeg 1.500 kanskje høres litt mye ut
min er veldig opptatt av de dageneMine barn kjøper ikke noe til pappaen sin. Ene lager kort, andre driter i farsdagen![]()
Hehehehe, kloke Kengubarnet.min er veldig opptatt av de dagene
men han mener det burde være en sønnsdg også