Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk strålende [emoji16]Noen som vet hvordan det gikk i går?![]()
Oii! Imponerende Da klarte vi jo superdag på antall tråderDet gikk strålende [emoji16]
Etter mine beregninger klarte vi 250 tråder, og lå på rundt 6000 innlegg [emoji6]
Hadde det vært et større trøkk jevnt utover dagen kunne vi klart 10 000, det er jeg sikker på...
Jepp.Oii! Imponerende Da klarte vi jo superdag på antall tråder![]()
Åh! Godt poeng! Får slenge ut mange tråder natt i mandag forde. Skal prøve å skrive ned noen og "spare"Jepp.
Men det vi kom på helt på slutten, var at alle disse trådene burde vært slengt ut natt til mandag, sånn at det var mye å svare på på mandag når vi må ta 10 000.... Men men [emoji6]
men da var det for sentJepp.
Men det vi kom på helt på slutten, var at alle disse trådene burde vært slengt ut natt til mandag, sånn at det var mye å svare på på mandag når vi må ta 10 000.... Men men [emoji6]
Ja, men det skal jo fortsatt skrives tråder, så er bare å fortsette [emoji6]men da var det for sent
Ja det er lurtÅh! Godt poeng! Får slenge ut mange tråder natt i mandag forde. Skal prøve å skrive ned noen og "spare"![]()
det skal deyJa, men det skal jo fortsatt skrives tråder, så er bare å fortsette [emoji6]
Som forventet egentlig, vi får håpe det tar seg litt opp etterhvert [emoji4]
står rett over
det gjør viVi klarer vel minst 4500 i dag vel???![]()
Familie tid tenker jeg
oj, ikke mer igjen. Da satser vi heller på 10 K i dag da vel?det gjør vi
bare 3000 igjen til det