Håper han snart sover lengre perioder da [emoji4]Før me snydde kl sov han allt fra 1,5-2,5 timmer.
Men nå er 45 min till Max 1 time
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han snart sover lengre perioder da [emoji4]Før me snydde kl sov han allt fra 1,5-2,5 timmer.
Men nå er 45 min till Max 1 time
Hvor langt er du på vei?
Og har dere barn fra før?
Ja det er det, hjelper også å ha en god plan samt fryse ned maten man liker så på vanskelige dager bare ta det opp [emoji4]Og så blir det så mye enklere å lage mat! Jeg husker at det ble spennende å prøve ut nye matvarer, og jeg likte å lage mat. Nå er jeg bare matlei.
Ja det er gøy. Til en viss grad.Ja jeg ble motivert selv jeg, og gøy er det[emoji1305][emoji12]
helt enig med degJa det er gøy. Til en viss grad.
Hvis vi er få som skravler, så blir det mer slit enn gøy... Derfor mest morsomt med mange [emoji6]
god kveldGod kveld damer, måtte dessverre gjøre litt her hjemme, være med barn og ta oppvask. Kun flasker igjen nå samt sortere klær til imorgen [emoji4]
Nei er ikke det. Synes han er flink jeg. Kommer seg på skolen selv også, det er to ganger vi har glemt å ringe han kl 08 [emoji85]Bra det da [emoji4] ikke lett å skulle huske alt heller
God kveld damer, måtte dessverre gjøre litt her hjemme, være med barn og ta oppvask. Kun flasker igjen nå samt sortere klær til imorgen [emoji4]
Ja det er gøy. Til en viss grad.
Hvis vi er få som skravler, så blir det mer slit enn gøy... Derfor mest morsomt med mange [emoji6]
Du vet du ikke har plikt oppmøte her???God kveld damer, måtte dessverre gjøre litt her hjemme, være med barn og ta oppvask. Kun flasker igjen nå samt sortere klær til imorgen [emoji4]
Jeg er ikke gravid.Ingen barn fra før og er ikke langt på vei 12+3. Du?
Jeg er ikke gravid.
Vi har 2 stk, en gutt på 8.5 år og ei jente på snart 5.5 år. Så våre er store og ganske selvstendige [emoji4]
Men godt du kan være her litt da [emoji4]God kveld damer, måtte dessverre gjøre litt her hjemme, være med barn og ta oppvask. Kun flasker igjen nå samt sortere klær til imorgen [emoji4]
Og det er ikke så motiverendehelt enig med deg
Ja får håpe det.Ja det trur jeg på, kjedelig å prøve å finne på ting å snakke om hvis det går tregt. Men håper det blir trykk disse dagene så vi når målene da.
Jeg ble 29 et par mnd etter at han ble født.Så hyggelig, ja kommer vel dit med årene jeg også. Gru gleder meg. Men BV forum har faktisk løst mange ting jeg lurer på. Så greit å ha et sånt sted. Kan jeg spørre hvor gammel du var når du fikk ditt første?
Hvordan var dagen din? Begynner du å bli frisk igjen?god kveld
Vinn vinnHelt perfekt, mamma fikk filmen sin og jeg finne min underholdning.
Det er veldig bra da [emoji4]Nei er ikke det. Synes han er flink jeg. Kommer seg på skolen selv også, det er to ganger vi har glemt å ringe han kl 08 [emoji85]