Skravletråd November

Og så blir det så mye enklere å lage mat! Jeg husker at det ble spennende å prøve ut nye matvarer, og jeg likte å lage mat. Nå er jeg bare matlei.
Ja det er det, hjelper også å ha en god plan samt fryse ned maten man liker så på vanskelige dager bare ta det opp [emoji4]

God kveld damer, måtte dessverre gjøre litt her hjemme, være med barn og ta oppvask. Kun flasker igjen nå samt sortere klær til imorgen [emoji4]

God kveld damer, måtte dessverre gjøre litt her hjemme, være med barn og ta oppvask. Kun flasker igjen nå samt sortere klær til imorgen [emoji4]

Ha en kjempe fin fredagskveld[emoji173]️

Ja det er gøy. Til en viss grad.

Hvis vi er få som skravler, så blir det mer slit enn gøy... Derfor mest morsomt med mange [emoji6]

Ja det trur jeg på, kjedelig å prøve å finne på ting å snakke om hvis det går tregt. Men håper det blir trykk disse dagene så vi når målene da.

Jeg er ikke gravid.

Vi har 2 stk, en gutt på 8.5 år og ei jente på snart 5.5 år. Så våre er store og ganske selvstendige [emoji4]

Så hyggelig, ja kommer vel dit med årene jeg også. Gru gleder meg. Men BV forum har faktisk løst mange ting jeg lurer på. Så greit å ha et sånt sted. Kan jeg spørre hvor gammel du var når du fikk ditt første?

Så hyggelig, ja kommer vel dit med årene jeg også. Gru gleder meg. Men BV forum har faktisk løst mange ting jeg lurer på. Så greit å ha et sånt sted. Kan jeg spørre hvor gammel du var når du fikk ditt første?
Jeg ble 29 et par mnd etter at han ble født.

Ja, bv kan gi mange svar [emoji4]
Var ikke medlem her da jeg gikk med ham. Ble det når vi prøvde på nr 2

Back
Topp