STOKKE Scoot

Mamsi

Blir kjent med forumet
Oktobergull 2022
Jeg har termin 30. januar og for et par dager siden var jeg og mannen og tittet på barnevogner for første gang! Da vi fikk nummer en kjøpte vi en emmaljunga mondial de luxe, men jeg synes den var stor og tung. Denne gangen vil vi ha en mer kompakt og liten vogn med svingbare hjul. Og ja, utseende er viktig [emoji87] Vi bor i by og er avhengig av kollektivtrafikk da vi ikke har egen bil. Vi falt begge helt for Stokke scoot, og hun i butikken sa den kunne brukes som eneste vogn. MEN, så leser jeg i forumer at mange kun bruker den som reisevogn, og at den ikke egner seg på vinteren? Noen som har erfaringer å dele? Vi har ikke råd til å kjøpe to vogner, og elsket virkelig denne [emoji7]
 
Spør i utstyrsforumet... fler der som har erfaring
 
Vi har kjøpt den, fikk den i dag! Har jo ikke erfaring med den i bruk, men virker bra for vårt behov. Kommer og til å ta mye kollektivt, og den er jo superlett og kompakt. Og bra pris da!
 
Vi har kjøpt den, fikk den i dag! Har jo ikke erfaring med den i bruk, men virker bra for vårt behov. Kommer og til å ta mye kollektivt, og den er jo superlett og kompakt. Og bra pris da!

Åh, gratulerer med ny vogn! Hvilke farger valgte dere? Ja, både pris og størrelse og alt passet oss perfekt [emoji1305] så eneste jeg var i tvil om var det vinterføret da [emoji85] men hun i butikken sa at det er to års garanti, så om vognen ikke tåler snøen og får skader, så blir det dekket (om jeg skjønte det riktig) :)
 
Åh, gratulerer med ny vogn! Hvilke farger valgte dere? Ja, både pris og størrelse og alt passet oss perfekt [emoji1305] så eneste jeg var i tvil om var det vinterføret da [emoji85] men hun i butikken sa at det er to års garanti, så om vognen ikke tåler snøen og får skader, så blir det dekket (om jeg skjønte det riktig) :)

Ja, og hjula er uansett en oppgradering fra stokkes eldre hjul (til cruzi bla) så tror det blir bra jeg. Hun jeg snakka med i butikken synes de funka bra på vinterføre, men finnes selvfølgelig alltid noe bedre. Også kan de ikke punktere på scoot, det er et pluss. Ble safe fargevalg; mørkegrå, veldig fin[emoji5]
 
Med lufthjul går det nok fint :) babyjogger city elite, eventuelt city mini gt er gode alternativer da :)

Takk for tips :) vil helst ha fine hjul, og synes ikke sportsdelen er like fin på babyjogger som på Stokke, men setter stor pris på forslag [emoji847]
 
Ja, og hjula er uansett en oppgradering fra stokkes eldre hjul (til cruzi bla) så tror det blir bra jeg. Hun jeg snakka med i butikken synes de funka bra på vinterføre, men finnes selvfølgelig alltid noe bedre. Også kan de ikke punktere på scoot, det er et pluss. Ble safe fargevalg; mørkegrå, veldig fin[emoji5]

Åh, men så greit å høre at hun du har snakka med også har sagt det [emoji1305] Føler meg tryggere og tryggere på valget! Den i mørkegrå er superfin!! Blir safe på oss også; enten svart eller svart og lysegrå [emoji7]
 
Takk for tips :) vil helst ha fine hjul, og synes ikke sportsdelen er like fin på babyjogger som på Stokke, men setter stor pris på forslag [emoji847]

Hadde i alle fall Stokke cruzi til min første, og elsket den. Også god service fra Stokke om det skulle være noe :) det er jo betryggende
 
Hei!
Ser denne tråden er gammel, og vurderer nå Stokke Scoot, vil dere dele erfaringene dere fikk med bruk av vogna?
 
Back
Topp