Skravletråd November

Vi har ikke satt på den lille enda siden den har piggdekk og ville vente til vinterføre faktisk kom på grunn av det, men i de svingene opp hit nå hadde det vært en stor fordel med 4-hjulstrekk som den har

Vi har piggdekk på begge og venter derfor så lenge som mulig, men nå meldes det såpass kaldt at det må tas

Blæ, mp jeg oppgi crome? Jeg testet den pila tilbake,og den fnker. fint! Så skrev jeg ett innlegg og vil bruke den, og nei, funker ikke.

Jeg har crome på mobilen også og der funger det ikke

Vi har piggdekk på begge og venter derfor så lenge som mulig, men nå meldes det såpass kaldt at det må tas
Dette snøværet var meldt, men hadde ingen planer om å bruke Lille Bill før på mandag, så legger om i helgen

Men i appen er det også ganske lett.

Som nå, så svarer jeg deg, og er automatisk på det innlegget da jeg har svart. Så kan jeg bare fortsette å bla meg videre.

Hvis jeg går ut av tråden fordi jeg har svart på 5 innlegg, men det fortsatt er innlegg igjen å lese, husker jeg bare sidetallet jeg var på. Eller blar meg tilbake

Bruker du bv app eller tapatalk? anroid eller iphone?

Dette snøværet var meldt, men hadde ingen planer om å bruke Lille Bill før på mandag, så legger om i helgen

Yr og storm har vært uenige om det skulle bli 1-2 eller 7-8 grader her i helga, og derved om det skulle snø eller regne.

Fasiten er sludd og hagl. Og litt mer enige meldinger om kuldegrader neste uke, så da tenker jeg det er på tide. Når vi HAR begge bilene (det har vi jo stadig ikke hatt siden hovedbilen har vært inn og ut av verksted siden... september?) så bruker vi stort sett begge i ukedagene, men i helga varierer det. Ofte begge da også egentlig, så det skal legges om på begge i morgen er planen.

Smart! Den funksjonen har ikke jeg på tlf tror jeg ;)

Du har nok det med mindre du har crome som nettleser. Jeg forsøker å finne tilbake til den opprinnelige på mobieln min og se omd et virker der, for i kveld skravler jeg i edge på pc for å ha den fungerende og det irriterer meg. Jeg hater bing søkemotor og liker Google bedre så jeg liker crome bedre enn edge

Hva skjer , ingen innlegg på 13 minutter???

Tempo er så lavt at selv om vi bre mangler drøyt 700 innlegg og har 2,5 time å gjøre det på så står vi i fare for å ikke klare 5500

Oj mangler vi så mye? Hvordan ser du det?

Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg selv har skrevet i dag?

Back
Topp