Nja har en del eg skulle ha fått gjort så slipper eg gjør det imon med 3 barnDa kan du snart legge beina på bordet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja har en del eg skulle ha fått gjort så slipper eg gjør det imon med 3 barnDa kan du snart legge beina på bordet![]()
Haha [emoji13]Enklere sagt enn gjort![]()
Kjenner igjen den ja.. I dag kunne jeg heldig vis legge meg under teppet på sofaen når ungene var lagt. Ikke ofte det skjer...Nja har en del eg skulle ha fått gjort så slipper eg gjør det imon med 3 barn
Tja, må vel prøve å skravle da [emoji6]Skjer i kveld da damer?
jupp duJeg?
Lenge siden jeg har vært så høyt [emoji6]
Hva slags is og smågodt?Her er det is og smågodt [emoji14] fredag fredag fredag![]()
Kjenner det kommer veldig Ann på dagsformenHaha [emoji13]
Blir fort vant da [emoji6]
Jeg har iallfall blitt det etter flere år
dogs hotellHvilken film nå?
Jobber med sakenTja, må vel prøve å skravle da [emoji6]
ser filmSkjer i kveld da damer?
Ingen potetgull ennåHva slags is og smågodt?
Skal straks se monsterser film
Så Herligt . Det er ikke ofta det skjer her hellerKjenner igjen den ja.. I dag kunne jeg heldig vis legge meg under teppet på sofaen når ungene var lagt. Ikke ofte det skjer...
Så da er det straks monster med gubbenSå Herligt . Det er ikke ofta det skjer her heller
Ohhh så gott nami namiHva slags is og smågodt?
Eller en velfungerende app som lar deg fortsette der du var [emoji6]Teknikk. Og øvelse.
Og en nettleser der den lille pila ved nicket fungerer, der i sitatet. Så du kommer tilbake der du var og kan svare på det neste
På puppen? Hmmm aldrig hørtEr det mulig å få gnagsår på puppen tro?
Det kan du gjøre en annen dag [emoji13]Jeg skal pakke inn adventskalenderen til mannen
Hva med deg?
Men i appen er det også ganske lett.Smart! Den funksjonen har ikke jeg på tlf tror jeg![]()