Enda godt. Jeg aner ikke hva jeg leter etter jeg, så jeg finner det heller ikke.ja gjør o grunn det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda godt. Jeg aner ikke hva jeg leter etter jeg, så jeg finner det heller ikke.ja gjør o grunn det
den er verreEnda godt. Jeg aner ikke hva jeg leter etter jeg, så jeg finner det heller ikke.
den er verre
skal funne stellebord til dukke jeg..
niesen minHvem er mottaker? Høres ut som en veldig fin gave![]()
Aktiv du!142 innlegg så langt i dag...
det er braRått
Jeg er med fra nå da!
bra det til å ha vært på jobbJeg har visst skrevet 59 ibdag. 60 da med dette
Litt skremmende egebrlog siden jeg synes jeg har jobbet mest og sneket lite på forum ibdag...bra det til å ha vært på jobb
Kan bli litt ensformig i lengden den ogsåHer går det i teddybjørnens vise [emoji23]

Holder på med legging av barn og må ta en runde på rapportering av slankekrigen (men det blir da en ny tråd eller to av det i det minste)det er bra
Nei det skjønner jeg godt!Nei da . Men de er bara i pappan sin bil hon får høra den. Eg orkar ikke med sån sång om och om
Igjen
ha ha jaLitt skremmende egebrlog siden jeg synes jeg har jobbet mest og sneket lite på forum ibdag...
blir filmtid her igjen med gutta så blir sporadisk innomHolder på med legging av barn og må ta en runde på rapportering av slankekrigen (men det blir da en ny tråd eller to av det i det minste)
Men med det jeg klarer i kveld
Trøster meg med ar noen var før jobb ;-)ha ha ja
Vet ikke hva mannen har planlagt for kveldenblir filmtid her igjen med gutta så blir sporadisk innom
Så nå er du ferdig og kan slappe av [emoji16]Må gå kl 1530 for å nå barnehage og SFO