Hjelp, hodet mitt har tatt helgen allerede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna og jeg var innom bhg og henta uteklær, så innom butikken og handlet litt
Nå maler frøkna mens jeg passer på å skravle litt [emoji6]
Nå er nok storebror på vei hjem fra skolen. Ferdig kl 13. Spent på om han har husket å få med seg svømmetøyet hjem [emoji6]
Så må vi spise litt
Nå er det honey loops mener jeg. Bytter på hver gang den ene er tom, snuppa som vil prøve alle [emoji6]Hva slags frokostblanding?
Nå har jeg ikke hvert så flink den siste uka og merker jeg er mye mer sulten nå så nå blir det hard diett igjen for vet jo at etter noen dager så er det lett igjen [emoji4]Japp. Jeg kunne ha 2 måltid om dagen og likevel være fullstendig tilfreds. Ingen fall i blodsukker eller noe.
Og når er du ferdig på jobb? [emoji54]Hjelp, hodet mitt har tatt helgen allerede
Hahaha snart helg likevel. Hvor manga timmer har du igjen?Hjelp, hodet mitt har tatt helgen allerede
Hæ skjønner ikke det fikk jo første regning nå på ca 1500 for begge barna. Altså skal virkelig ikke finne på å klage ihvertfall [emoji6]
God natt damer, ble som jeg tenkte lite innlegg idag dessverre, prøvde litt I pausene men ikke så lett å få mye tid her inne med mye som skjer. Men dere har fått skravlet litt heldigvis så håper jeg at dere fikk dratt det I land på en eller annen måte
God morgen alle sammen![]()
Må gå kl 1530 for å nå barnehage og SFOOg når er du ferdig på jobb? [emoji54]
Endelig fredag!!! [emoji16]
Har et par timer igjenHahaha snart helg likevel. Hvor manga timmer har du igjen?
Nå er 2 eldste i bhg. Så skall meg och minste spiste frukost vaska litt klær. Barnen kommer hjem tidligt idag .
Enig med degBeste dagen i uka[emoji1]
Tusen takk. Nå sitter de och spiser pannekakerHa en koselig dag med barna[emoji1]
I dag skal jeg gjøre minst muligdet går aldri som planlagt, men greitt å ha planen hvertfall
![]()
God morgen dereKort natt her. Lillejenta våknet ofte for å spise, og lillemor gikk på do et par ganger. Jeg er helt susete hodet.
kengubarneter hjemme så blir nok litt mindre skravling i dag