Hvilken film da? [emoji4]stille her så setter på en film jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken film da? [emoji4]stille her så setter på en film jeg
Hahaha ja her er det ikkje populært. Har Hon lange dager i bhg?
Synd det da, her mister jeg nærmest all søtsug når jeg er flink og holder meg til dietten, set hjelper utrolig mye
Så braGikk bra, så neste gang er om et år [emoji4] greit med en ekstra påminnelse for storesøster at vi pusser morgen og kveld sant at jeg skal gå over etterpå [emoji16]
Skjønner . Ja mina 2 blir og sure ibland.Hun kan ha ganske så lange dager til tider, men blir likevel sur når vi henter henne. Det spørs på hvordan far jobber, siden han både henter og leverer.
Det er det ja [emoji4] også slippe å spise så mye [emoji16]Ja jeg vet hvordan det er. For en frihet å ikke tenke på sukker hele dagen!
miracles in heavenHvilken film da? [emoji4]
kort dagTja kanskje mate noen barn snart da. Mannen får gi de middag når jeg er på jobb, kun 3 timer jobb idag mellom 15.00-18.00 [emoji4]
Har jeg nok ikke sett, spennende?miracles in heaven
Jupp, passer fint det [emoji4]kort dag
trist filmHar jeg nok ikke sett, spennende?
Trenger ikke se den heller altså med andre ord. Lever meg for mye inn i filmenetrist film
Hva liker de å spise?Tja kanskje mate noen barn snart da. Mannen får gi de middag når jeg er på jobb, kun 3 timer jobb idag mellom 15.00-18.00 [emoji4]
Hva handler den om?miracles in heaven
Alt mulig men idag ble det brødskiver og frokostblanding [emoji4]Hva liker de å spise?
Hva slags frokostblanding?Alt mulig men idag ble det brødskiver og frokostblanding [emoji4]
HeheKos dere sammen[emoji1]
Det er det ja [emoji4] også slippe å spise så mye [emoji16]