Ammevennlige penkjoler

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Jeg er på utkikk etter kjole(r) til jul og nyttår, og hadde vært kjekt med noe ammevennlig.

Tips til nettbutikker som selger slikt? Helst ikke gravidkjoler, da jeg ikke ønsker å fremheve det som er igjen av den magen ;)

Jeg er på utkikk etter kjole(r) til jul og nyttår, og hadde vært kjekt med noe ammevennlig.

Tips til nettbutikker som selger slikt? Helst ikke gravidkjoler, da jeg ikke ønsker å fremheve det som er igjen av den magen ;)

Dette er jeg på utkikk etter også, da vi skal ha nevnefest om to uker. Men er visst på moten nå med kjoler og topper som er veldig tett oppi halsen :bored:
Har veldig lyst til å ha på kjole uten å måtte dra opp alt og amme med rompa ute på festen :hungry:

Jeg har bestilt en kjole fra boob, men den var ikke spesielt pyntet. Mer som en hverdagskjoler som man kan dresse opp med tilbehør.
Men den har ikke kommet enda, selv om det et godt over en uke siden jeg bestilte.

Si gjerne ifra om du kommer over noe!

Sjekk boob sin hjemmeside

Jeg brukte en pen bluse/skjorte og skjørt da jeg ammet. Også hadde jeg ammesinglet og ammebh under, så det bare var å kneppe opp og vippe puppen ut. :P
Ammetøy er så dyrt, og med tanke på hvor få ganger jeg faktisk pyntet meg gadd jeg ikke investere i noe som helt tydelig så ut som ammetøy mtp senere bruk. ;)

Sliter med det samme, og er ikke så gira på å sitte igjen med ammepenkjole. Endte med å kjøpe en på B-young fra samme merke, lillaburgunder med v-utringning (kjøpte en str større enn vanlig, da skjuler den babymagen også [emoji39] Fant også en burgunder fløyelskjole på zara, så det finnes noe for oss også der ute

Sliter med det samme, og er ikke så gira på å sitte igjen med ammepenkjole. Endte med å kjøpe en på B-young fra samme merke, lillaburgunder med v-utringning (kjøpte en str større enn vanlig, da skjuler den babymagen også [emoji39] Fant også en burgunder fløyelskjole på zara, så det finnes noe for oss også der ute
Var noe sånt jeg tenkte på jeg også. Kjolen må være ammevennlig, men trenger slettes ikke være en ammekjole;)

Back
Topp