Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er på utkikk etter kjole(r) til jul og nyttår, og hadde vært kjekt med noe ammevennlig.
Tips til nettbutikker som selger slikt? Helst ikke gravidkjoler, da jeg ikke ønsker å fremheve det som er igjen av den magen![]()

Og er det forresten fra merket mamalicius sjekk ut den norske hjemmesiden.Kan anbefale å kikke på https://www.purlogpersille.dk/shop/ammekjoler-3c1.html
Var superfornøyd med kjolene jeg kjøpte der i 2013. Skal brukes på nytt nå![]()
Var noe sånt jeg tenkte på jeg også. Kjolen må være ammevennlig, men trenger slettes ikke være en ammekjoleSliter med det samme, og er ikke så gira på å sitte igjen med ammepenkjole. Endte med å kjøpe en på B-young fra samme merke, lillaburgunder med v-utringning (kjøpte en str større enn vanlig, da skjuler den babymagen også [emoji39] Fant også en burgunder fløyelskjole på zara, så det finnes noe for oss også der ute
De har mye fint og billig på bonprix.no![]()
Åh? Her tok det fem dager, synes absolutt det er innafor!Men det tar år og dag før bestillingen kommer i posten[emoji6]
Åh? Her tok det fem dager, synes absolutt det er innafor!
Oi, det var kjempelenge jaTok over en måned hos meg[emoji15]