Samme tenker jeg.jeg gjør det som mor og ansatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme tenker jeg.jeg gjør det som mor og ansatt
Sitter og lurer på om jeg skal prøve å bli ferdig med den halsen til frøkna i helgen, skal bli kaldere neste uke, eller om jeg skal hjelpe dere med skravlingen![]()
Høres lurt utKonkludert med begge to![]()
det er det , å så får vi hjelpt han til å tenkt litt klarere også.Godt å få tømt seg litt da
Slikt er sårt, har også en gutt som blir fryktelig lei seg av slikt..nei heldigvis ikke noe mobbing siden sist.
han er jo veldig følsom , i tillegg til trøtt og sliten så så kommer det ofte mye sånt.
I tillegg så er han ikke helt som den gode vennen som blir fryktelig fort sint og slenger ut masse stygt , det går dessverre innpå kb når det renner inn med sånne meld med idiot, tulling osv
Høres lurt ut
Gjerne skravling [emoji6]Sitter og lurer på om jeg skal prøve å bli ferdig med den halsen til frøkna i helgen, skal bli kaldere neste uke, eller om jeg skal hjelpe dere med skravlingen![]()
det er braSamme tenker jeg.
det er det , å så får vi hjelpt han til å tenkt litt klarere også.
han kompisen blir sint for den minste ting før tiden så må prøve å få kb til å ikke bry seg
Det kan vi fint hjelpe deg medOg ja, mens jeg venter tre inutter så pster jeg noen innelgg til jeg
Her kommer det også mest ved leggetidGuttngen min tømmer seg best or ett og hitt når han er alene hos min mor han... så sitter de og spiser og snakker om noe annet og så åpner han seg....
Gjerne skravling [emoji6]
Var det jeg og tenkte.Dobbelt med innlegg og dessten best sjangs for at folk får det med seg
Er jo det som er spørsmålet, strikke eller skravle.Strikke i helga?
Vi får se hva det blir tilGjerne skravling [emoji6]
Oi, det var bra.
Litt kjedelig om man er for få jaVi liker skravling
gjene med flere