Ja jeg synes det
Som mor setter jeg pris på slikt i alle fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg synes det
Uff da, stakkars.det siste
får håpe det
jeg gjør det som mor og ansattSom mor setter jeg pris på slikt i alle fall.
det siste
Får håpe du ikke har hoppet over en, 13 er veldig braenten hoppet jeg over en oppdatering eller så var tempo 13
vi får se på neste...
Får håpe du ikke har hoppet over en, 13 er veldig bra![]()
For øyeblikket har jeg nok med å følge med her, og dersom du porter begge steder genererer det innleggtrener 1092 innlegg og 5 tråder til forresten, men ser dere et her eller skal jeg bruke andre tråden til det?
Tja, jeg ser det her, men kanskje greit at det skjer i den andre?trener 1092 innlegg og 5 tråder til forresten, men ser dere et her eller skal jeg bruke andre tråden til det?
Bra tempo nå, jaDet renner på noen i minuttet i denne tråden nå...
Oi, blir spennende å se på nesteenten hoppet jeg over en oppdatering eller så var tempo 13
vi får se på neste...
nei heldigvis ikke noe mobbing siden sist.Uff da, stakkars.
Men det er bedre at han snakker om det enn at han går med det inni seg.
Mobbing igjen?
sant nok, jeg kan ta begge steder jeg har trådene i hver sin fane jeg.For øyeblikket har jeg nok med å følge med her, og dersom du porter begge steder genererer det innlegg![]()
Tja, jeg ser det her, men kanskje greit at det skjer i den andre?
det er detJeg er spent, og var det en dobbel slik at det bare var halvparten så er det gasnke labert....
Så bra!Det renner på noen i minuttet i denne tråden nå...
Det er bra [emoji6]Som mor setter jeg pris på slikt i alle fall.
nei heldigvis ikke noe mobbing siden sist.
han er jo veldig følsom , i tillegg til trøtt og sliten så så kommer det ofte mye sånt.
I tillegg så er han ikke helt som den gode vennen som blir fryktelig fort sint og slenger ut masse stygt , det går dessverre innpå kb når det renner inn med sånne meld med idiot, tulling osv