Du har ikke nettshoppet mer?nei fint lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har ikke nettshoppet mer?nei fint lite
Er ikke så langt mellom her heller, men. Knipa man setter de andre i er ikke lett.
Uff da, får håpe tallene til Tamara er bedre enn våres..
Ja det er det.Når man trenger å varsle en vikar så er det greit sånn ja
da skjønner jeg detJa det er det.
Og da vikaren i tillegg må kjøre buss en halvtime for å komme på jobb er det greit å få beskjed i kveld.
Denne vikaren jobber 60% i bhg, og er godt kjent, derfor greit å bruke henne.
det må viDe er trolig ikke SÅ mye bedre så vi må prøve å skavle på litt...
Nei, men man klarer vel litt til å de neste 2 timene så kan kanskje komme veldig næreDe er trolig ikke SÅ mye bedre så vi må prøve å skavle på litt...
blir det rolig helg snart?
Kunne brukt andre som har kortere vei, men de kjenner jo ikke barna, bhg og rutiner like godt.da skjønner jeg det
Ja det er det.
Og da vikaren i tillegg må kjøre buss en halvtime for å komme på jobb er det greit å få beskjed i kveld.
Denne vikaren jobber 60% i bhg, og er godt kjent, derfor greit å bruke henne.
det er det ikke neiSvømmekurs har de jo til og med 17.12
Men neste helg vet jeg (pr nå) ikke om noe annet enn det.
Egentlgi har jeg ikke flere notater på helgene utenom svømminga da, før desember. Men det er vel ikke så mange helger igjen før desember...
hadde mye på hjertet i kveld det kengu barnet mitt
det er det ikke nei
greit å bruke fe kjenteKunne brukt andre som har kortere vei, men de kjenner jo ikke barna, bhg og rutiner like godt.
det er braMen det er et par helger der som er relativt blanke på kalenderen enn så lenge
Kunne brukt andre som har kortere vei, men de kjenner jo ikke barna, bhg og rutiner like godt.
Mhm har detde har av og til det
det er bra
Nei, men man klarer vel litt til å de neste 2 timene så kan kanskje komme veldig nære