Stat natt til torsdag 9.11

Vi har regnet på begge siden 23-23 var mest rett sist utfordring, men 00-00 (eller 0015-0015 egentlig) har vørt rettest denne gagenn så da holder vi oss til den for en grei retningslinje.

er det ikke sånn jeg pleide presentere det?

upload_2017-11-9_20-45-8.png

Tempo var 8 innlegg i minuttet. Vi må faktisk holde 8 i minuttet hele veien helt til midtnatt for å f de 1589 (i alle fall 7,9xxxx) så det betyr at vi helst skulle hat litt mer nå den nest timen før folk begynne å legge seg.

Vi lærte i går at faktisk kan enkeltpesoner bidra såpass at det kan øke med 0,5-1 av at en legger inn et gir, så jeg skal i alle fall se hva jeg kan gjøre, felre som er med?

er det ikke sånn jeg pleide presentere det?

Vis vedlegget 235949

Tempo var 8 innlegg i minuttet. Vi må faktisk holde 8 i minuttet hele veien helt til midtnatt for å f de 1589 (i alle fall 7,9xxxx) så det betyr at vi helst skulle hat litt mer nå den nest timen før folk begynne å legge seg.

Vi lærte i går at faktisk kan enkeltpesoner bidra såpass at det kan øke med 0,5-1 av at en legger inn et gir, så jeg skal i alle fall se hva jeg kan gjøre, felre som er med?
Ja, var sånn du presenterte før [emoji4]

Tempoet må definitivt opp ja...

Jeg er med så sant jeg ser at tempoet øker og det er en reel sjanse. Fortsetter det å gå sakte, og det ikke er mulig orker jeg ikke

Ja, var sånn du presenterte før [emoji4]

Tempoet må definitivt opp ja...
Fant den i regnearket mitt så tenkte like greit med klipp og lim som å skrive av

Men så våkna lillemor så jeg ligger nede og da får jeg ikke fulgt opp tempoet

Men håper vi får det opp, ja

helt greit for meg
Lettere å bare holde seg til en, det ble nesten krøll (nei ikke lettøl som stavekontrollen ville) i hodet å holde styr på når jeg fulgte alle tre...

helt greit for meg
Lettere å bare holde seg til en, det ble nesten krøll (nei ikke lettøl som stavekontrollen ville) i hodet å holde styr på når jeg fulgte alle tre...

Men kan få unna en del om vi henger i samme tråd effektivt da

Back
Topp