Ja, jeg tar utgangspunktet i midnatt nå. Eller, den som er 00.15 caså på den første jeg
tok den siste du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tar utgangspunktet i midnatt nå. Eller, den som er 00.15 caså på den første jeg
tok den siste du?
ok da så
Ja, jeg tar utgangspunktet i midnatt nå. Eller, den som er 00.15 ca
Ja, og det hjelper.Da har vi også en time mer på oss til å komme i mpl![]()
Ja, og det hjelper.
Ja, var sånn du presenterte før [emoji4]er det ikke sånn jeg pleide presentere det?
Vis vedlegget 235949
Tempo var 8 innlegg i minuttet. Vi må faktisk holde 8 i minuttet hele veien helt til midtnatt for å f de 1589 (i alle fall 7,9xxxx) så det betyr at vi helst skulle hat litt mer nå den nest timen før folk begynne å legge seg.
Vi lærte i går at faktisk kan enkeltpesoner bidra såpass at det kan øke med 0,5-1 av at en legger inn et gir, så jeg skal i alle fall se hva jeg kan gjøre, felre som er med?
Fant den i regnearket mitt så tenkte like greit med klipp og lim som å skrive avJa, var sånn du presenterte før [emoji4]
Tempoet må definitivt opp ja...
okJa, jeg tar utgangspunktet i midnatt nå. Eller, den som er 00.15 ca
helt greit for megVi har regnet på begge siden 23-23 var mest rett sist utfordring, men 00-00 (eller 0015-0015 egentlig) har vørt rettest denne gagenn så da holder vi oss til den for en grei retningslinje.
Lettere å bare holde seg til en, det ble nesten krøll (nei ikke lettøl som stavekontrollen ville) i hodet å holde styr på når jeg fulgte alle tre...helt greit for meg
Lettere å bare holde seg til en, det ble nesten krøll (nei ikke lettøl som stavekontrollen ville) i hodet å holde styr på når jeg fulgte alle tre...helt greit for meg
det er detLettere å bare holde seg til en, det ble nesten krøll (nei ikke lettøl som stavekontrollen ville) i hodet å holde styr på når jeg fulgte alle tre...
Lettere å bare holde seg til en, det ble nesten krøll (nei ikke lettøl som stavekontrollen ville) i hodet å holde styr på når jeg fulgte alle tre...
Er det bare vi 3 som er på eller???det er det
Synes ikke jeg skravler mwd så mange andreEr det bare vi 3 som er på eller???
skulle tro detEr det bare vi 3 som er på eller???
Nei samme tenkte jeg.Synes ikke jeg skravler mwd så mange andre
skulle tro det
Enig. Skravletråden like greit?Men kan få unna en del om vi henger i samme tråd effektivt da