3 vil bli 4❤️

Så typisk :banghead:
Kanskje ta en g-test for sikkerhets skyld?
 
Ja, veldig typisk!!! Har tatt en test som er negativ, så er ikke gravid. Håper den kommer i løpet av morgendagen:)
 
Av og til er det lov å ha litt flaks! Mensen kom i natt, så da blir det oppstart menopur på torsdag som planlagt:)
 
Hur bra[emoji1303][emoji1303][emoji1303]
 
Det skulle bare mangle ;)
 
Tusen takk for at du heier, fine Lenemor[emoji173]️
Skjønner godt at du er bekymret for hjertet til lille, selvsagt vil man ikke høre at noe er «feil» på ultralyd. Håper det fortsetter slik at det ikke har påvirkning på andre organer. Må være vondt å ikke få et konkret svar fra legene ift hva slags betydning det kan ha, synes de burde forklare alt de vet til deg. Fortsett å fokusere på det positive, så krysses alt for at dette er ubetydelig når hun er født[emoji173]️

[emoji7][emoji173]️[emoji7]

Ja jeg må prøve å fokusere på det positive, eller så blir jeg smågal av dette. Har litt angst for å føde nå tilfelle jeg får en uhyggelig beskjed...jeg krysser alt jeg kan på at hun er frisk og klarer fødselen fint uten at det skal skje henne noe. Jeg vil bare ha et friskt barn som har det godt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Masse lykke til fremover da! Jeg kommer innom for å se hvordan det går med deg [emoji4][emoji173]️
 
Hvor blir det av mensen når man vil ha den?? Det er så typisk og sinnsykt irriterende. Hvis den ikke kommer i morgen får jeg ikke starte på sprøyter på torsdag som planlagt... Har fått litt bivirkninger av sprayen de siste dagene i form av et temperament fra hel... Koker ut av ørene mine rett som det er, og må telle til ti maange ganger om dagen. KOM DA MENSEN, FØR JEG KLIKKER!!!!

Dumme mensen som aaaaltid skal avvente når man vil ha sen! Jiiiisses dumme mens!
Kjenner meg igjen på bivirkninger av nesespray en... jeg var en liten sinnatagg!!
Håper du har fått den nå [emoji173]️
 
Yay, endelig er dagen for oppstart av sprøyter her:) Det er så deilig når uttak og alt det spennende begynner å nærme seg! Pleier å gå på sprøyter i ca 12 dager, så blir nok uttak om ett par uker:) Ellers hodepine og fortsatt hissigpropp av sprayen.
 
Yay, endelig er dagen for oppstart av sprøyter her:) Det er så deilig når uttak og alt det spennende begynner å nærme seg! Pleier å gå på sprøyter i ca 12 dager, så blir nok uttak om ett par uker:) Ellers hodepine og fortsatt hissigpropp av sprayen.

Det er så spennende tider! Både på godt og vondt. Man håper og undrer, krysser fingrer og tær.
Denne gangen er det jo ekstra spennende syns jeg, siden dere har tatt AB-kur.

Mine uttak har vært overraskende hver gang. Det blir liksom aldri som man tror. Glemmer ikke andre gang da jeg strigråt over bare ett inn og ett på frys. Tenkte at nå var det over, vi kom til ivf for sent, og så fikk vi en nydelig, helt frisk gutt. Hvem skulle trodd det?!

Derfor vil jeg påstå at så lenge det blir egg til innsetting, så er det håp. Det kan like godt bli et barn det, selv om man bare fikk 1-2 brukende egg fra et forsøk. Viktig å huske på det og gi det man har satt inn " den mentale" sjansen det egget også, om det så ble det eneste fra forsøket.

Jeg ønsker dere så all mulig hell og lykke med dette forsøket, at nå må dere få deres etterlengtede nr to.
Håper du holder oss oppdatert underveis, så vi kan heie :smiley-bounce012.
 
Det er så spennende tider! Både på godt og vondt. Man håper og undrer, krysser fingrer og tær.
Denne gangen er det jo ekstra spennende syns jeg, siden dere har tatt AB-kur.

Mine uttak har vært overraskende hver gang. Det blir liksom aldri som man tror. Glemmer ikke andre gang da jeg strigråt over bare ett inn og ett på frys. Tenkte at nå var det over, vi kom til ivf for sent, og så fikk vi en nydelig, helt frisk gutt. Hvem skulle trodd det?!

Derfor vil jeg påstå at så lenge det blir egg til innsetting, så er det håp. Det kan like godt bli et barn det, selv om man bare fikk 1-2 brukende egg fra et forsøk. Viktig å huske på det og gi det man har satt inn " den mentale" sjansen det egget også, om det så ble det eneste fra forsøket.

Jeg ønsker dere så all mulig hell og lykke med dette forsøket, at nå må dere få deres etterlengtede nr to.
Håper du holder oss oppdatert underveis, så vi kan heie :smiley-bounce012.
Takk for gode ord med masse håp! Det er lett å bli litt negativ etter mange nedturer og få befruktede egg. Er jo veldig spent på om ab-kuren kan hjelpe oss og det trengs jo ikke nødvendigvis så mange egg-bare det er et gullegg der! Hvordan går det med deg da?
 
Nå har jeg skumlest gjennom heeeeele dagboken din. Det er litt av en reise dere har vert gjennom. Vil bare ønske dere masse lykke til og håper virkelig dere får drømmen oppfylt:Heartred
 
Nå har jeg skumlest gjennom heeeeele dagboken din. Det er litt av en reise dere har vert gjennom. Vil bare ønske dere masse lykke til og håper virkelig dere får drømmen oppfylt:Heartred
Oj, det var imponerende at du har skumlest hele:) Alt for lang reise ja, håper den ender godt nå:) Takk for lykkeønskning❤️ Har du dagbok også?
 
Oj, det var imponerende at du har skumlest hele:) Alt for lang reise ja, håper den ender godt nå:) Takk for lykkeønskning❤️ Har du dagbok også?
Nei har ikke det, vurderte det men ble ikke noe av. Nå er jeg endelig gravid etter 3.fullførte forsøk:Heartred Lang vei med flere avbrutte forsøk underveis.
 
Nei har ikke det, vurderte det men ble ikke noe av. Nå er jeg endelig gravid etter 3.fullførte forsøk:Heartred Lang vei med flere avbrutte forsøk underveis.
Ååå, gratulerer så mye❤️ Avbrutte forsøk er helt forferdelig!! Har kun opplevd det en gang, men ble helt knust. Har det vært manglende befruktning da? Fått ut mange egg? Så koselig at dere fikk en spire tilslutt:)
 
Back
Topp