Hvilke julegreier styrer du med?sofatjeneste i dag også, får skravle litt da å styre med julegreier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke julegreier styrer du med?sofatjeneste i dag også, får skravle litt da å styre med julegreier
God morgen til deg ogsåGod morgen![]()

Er lillemann pjusk?Nå skall meg og gutten spiste frukost.
Så er det legetime idag.
godt du er i liveHei [emoji4] Jeg er fortsatt i live. Skal ringe legen i dag, mulig jeg må ha en tapping. Ellers greit.
Og hva med deg Kengu? Forstod det som at du er syk![]()
fornøyd med detShit det er mange innlegg! Imponerende
alt av gaverHvilke julegreier styrer du med?
God bedring till frøkenJa sov en del i natt.
Jeg har fri, men har pjusk frøken hjemme.
Skal en tur til osteopat nå hvert øyeblikk. Ellers må jeg vel leke litt i dag kjenner jeg frøkna rett [emoji13]
TakkkLykke til
Hyggelig det Kengu. Er bare litt off når jeg er sliten [emoji4]godt du er i live
vurderte å etterlyse deg i går
joda går bra , kroppen så vel bare fra til slutt , har jo hanglet i flere uker
Nei det er meg som har sånna smerter i høgreside av nakken og hode kænnes så tungt det er vont. Begge mine armer domner vekk den høgre er værst. Tenker det er belastning som har gjort detEr lillemann pjusk?
Ja det har du all grunn til!fornøyd med det
Glad i lister du også? Jeg elsker å planlegge og skrive lister på sånt. Vi skal bort i jula så det er kun gaver vi må tenke på i år, de er planlagt, men ikke kjøpt.alt av gaver
kalender
Hva må vi kjøpe inn osv
må få full oversikt
skjønner du er det altsp ❤Hyggelig det Kengu. Er bare litt off når jeg er sliten [emoji4]
Det er så slitsomt å hangle i evigheter. Får nesten håpe det slår skikkelig ut hos deg nå da, så du kan bli bra igjen.
må ha listerGlad i lister du også? Jeg elsker å planlegge og skrive lister på sånt. Vi skal bort i jula så det er kun gaver vi må tenke på i år, de er planlagt, men ikke kjøpt.
Huff, fet hørtes ikke godt ut! Håper legen kan ordne opp da, for sånn kan du ikke ha det.Nei det er meg som har somna smerter i høgreside av nakken og gode kænnes så tungt det er vont. Begge mine armer domner vekk den høgre er værst. Tenker det er belastning som har gjort det
Jeg skriver lister på det mestemå ha lister
vet ikke hva vi skal i år
vi har annethvert år-prinsipp på julefeiring her. Min familie bor 50 mil unna, så da kan vi ikke bare ta julaften hos den ene og 1.dag hos den andre osv. Når vi gjør det sånn så vet alle hvor vi skal året etter og ingen blir skuffet.Nei det kan eg ikkje. Blir ikke bedre akurat. Må væl till fysio eller noe sånt ogHuff, fet hørtes ikke godt ut! Håper legen kan ordne opp da, for sånn kan du ikke ha det.
Har min familie 50 mil unnaJeg skriver lister på det mestevi har annethvert år-prinsipp på julefeiring her. Min familie bor 50 mil unna, så da kan vi ikke bare ta julaften hos den ene og 1.dag hos den andre osv. Når vi gjør det sånn så vet alle hvor vi skal året etter og ingen blir skuffet.