Her er stat 23.05 og 00.18. Ble litt forsinket med nr 2...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi nesten helt like tall5741 innlegg og 178 tråder såvidt jeg kan se ved midnatt
Ja jeg så det. Ett tall som skiller. Og nå tok jeg stat 3 min senere enn tidligere dager... Hmm...Vi nesten helt like tall
På min klokke oppdatert stat 03, 13, 23, 33 etc. Evt 04, 14 på mobil. Så 15 eller 18 skulle uansett vært lik tenker jeg.Ja jeg så det. Ett tall som skiller. Og nå tok jeg stat 3 min senere enn tidligere dager... Hmm...
litt bedre enn i går da37 tråder og 776 innlegg så langt i dag
Jeg skulle gjerne bidratt på å dra på en del nå på formiddagen, men jeg er på jobb og må nøye meg med å snike litt
Mulig, jeg husker ikke. Og regnearket mitt ble borte underveis i går.litt bedre enn i går da
jeg så i den andre trådenMulig, jeg husker ikke. Og regnearket mitt ble borte underveis i går.
Jaja. Men ny dag og nye tall rett og slett.
Hvordan er formen din i dag forresten?jeg så i den andre tråden
Elendig så ny sofadagHvordan er formen din i dag forresten?
Dumt. god bedringElendig så ny sofadag![]()
Ja det tenker jeg og. Da kan vi sikkert droppe 23På min klokke oppdatert stat 03, 13, 23, 33 etc. Evt 04, 14 på mobil. Så 15 eller 18 skulle uansett vært lik tenker jeg.
Men når tallene er så like så er det helt klart den vi holder oss til, tenker jeg![]()
takk for ddtDumt. god bedring
Bedre enn i går ser det ut til. Særlig på tråder.Hvordan ligger dere an i dag???