Hun er 5.5. Og har klare, egne meninger [emoji13]Hvor gammel er frøkna di?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er 5.5. Og har klare, egne meninger [emoji13]Hvor gammel er frøkna di?![]()
Vi skal motsatt vei egentlig, men tar meg 3 min ekstra fra vi kjører herifra til jeg passerer igjen. Så det tar vi oss tid til [emoji4]Da er det like greit ja. Når man alikevel skal den vei![]()
Mine også går hver dag.
Sant det [emoji14] hadde aldri rydda det inn om ikke jeg fikk den 9åminnelsenHaha. Godt man blir påminna slikt av været ute sa [emoji14]
Hehe, skjønnerHun er 5.5. Og har klare, egne meninger [emoji13]
kjiot daDet også her.
grusom å jeg er lei!God morgen. Hvordan er formen?
Hun ville gjerne være hjemme [emoji6]Hehe, skjønnerspennende å se om hun vil være med da
![]()
Huff, det er noe av det verste. [emoji37]grusom å jeg er lei!
våken 3 t o natt
god bedring til frøknaHun ville gjerne være hjemme [emoji6]
Men hadde i grunnen ikke noe valg heller, når tempen viste 37.7... Så jeg hadde rett i mine anelser om at hun brygger på noe.
Men osteopat får gå. Jeg er nødt til å ha den timen. Er uansett for sent å avbestille for å slippe å betale 500 kr...
oh yes men jeg kaster ikke opp da før det gjør jeg jo aldri.... .Huff, det er noe av det verste. [emoji37]
god dusj24 innlegg på meg så langt på morran.
Nå dusjen
Takk. Er tydeligvis hennes år til å være mye syk igjen... Andre runden nå denne høsten... Siden slutten av september.god bedring til frøkna
så kjipt daTakk. Er tydeligvis hennes år til å være mye syk igjen... Andre runden nå denne høsten... Siden slutten av september.
god morgenGod morgen jenter. Planer for dagen?
God morgen SaraGod morgen alle sammen!
God morgen till deg ogGod morgen [emoji4]