Hehe ja det er sant [emoji4]Jo gjør sikkert snart dettenkte mer for sikkerhets skyld så jeg slipper å.sovne på sofaen. Er så kjedelig å våkne der og måtte flytte seg [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det er sant [emoji4]Jo gjør sikkert snart dettenkte mer for sikkerhets skyld så jeg slipper å.sovne på sofaen. Er så kjedelig å våkne der og måtte flytte seg [emoji23]
Det tar vel ikke lang tid?21innlegg til så er det nstta
litt tidDet tar vel ikke lang tid?
Nei si det... Vi i små bhg har jo ikke like stort personalansvar da... Men alt det andre med pedagogisk arbeid og oppfølging, frister osv er jo likt som i større bhg.Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor ledelsen forvdnter 100% jobb på 50% tid, det må de jo innse at ikke går?
Æsj, god bedring [emoji173]Har sovet som en stein på sofaen. Normalt sniker jeg meg opp når mannen går på jobb. Men jammen sov jeg gjennom at han gikk i stua og styrte på kjøkkenet [emoji14]
Nice.
Begynner derimot å bli syk kjenner jeg. Hoster og slim hele går og i natt.![]()
Dårlig form?vurderer å bli hjemme kjenner jeg men jeg har en dugnaf jeg skal organisere i ettermiddag
omgangssykeDårlig form?
Ja ble det men jeg prøver fortsatt ihvertfall [emoji4]litt tid
rolig nå
jeg ogspJa ble det men jeg prøver fortsatt ihvertfall [emoji4]
Håper vi klarer det uansettveldig rolig her nå
bare litt over 200 igjenHåper vi klarer det uansett
Håper det bedrer segNei si det... Vi i små bhg har jo ikke like stort personalansvar da... Men alt det andre med pedagogisk arbeid og oppfølging, frister osv er jo likt som i større bhg.
Men utdanningsforbundet er enig med oss i at 50% er for lite for å gjøre en god nok jobb. Så jeg håper det kan økes noe etterhvert. Det går jo ut over kvaliteten..
Men det burde ikke være såååå vanskelig dabare litt over 200 igjen
Fantastisk bra jobbet [emoji16]nesten 300 7nnlegg på meg
lenge siden sist
det burde det ikkeMen det burde ikke være såååå vanskelig da
nu 300Fantastisk bra jobbet [emoji16]
Dette klarer vi idag ihvertfall [emoji4]det burde det ikke