Jeg gjorde nettopp nesten det. Så flytta til senga for sikkerhets skyldJaja ligger i sofaen da så får passe på å ikke sovne [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjorde nettopp nesten det. Så flytta til senga for sikkerhets skyldJaja ligger i sofaen da så får passe på å ikke sovne [emoji6]
De er jo supre på kundeservice og dadet er bra
Sovner du ikke da? [emoji23]Jeg gjorde nettopp nesten det. Så flytta til senga for sikkerhets skyld![]()
Da er vi toså trøtt jeg er
Sov godt [emoji4]Nei nå går jeg og finner senga. Skulle ha vært i seng for et par timer siden![]()
Jo gjør sikkert snart detSovner du ikke da? [emoji23]
Jeg er nok ikke oppe. For jeg fikk et akutt trøtthetsproblem her [emoji14]
det er deDe er jo supre på kundeservice og da![]()
ikke sove ennåDa er vi to
Sove godtDet gjorde jeg også så jeg avslitter
Sant. Viktig å ta vare på dedet er de
å så liker jeg de lokale![]()
Ikke lenge før øynene tvinger seg igjen herikke sove ennå
oh yes helt klartSant. Viktig å ta vare på de![]()
samme herIkke lenge før øynene tvinger seg igjen her![]()
Tråder??Vi trenger ca 430 tråder til og skriver ca 10 i minuttet så det skal gå fint på to timer selv om noen legger seg nå. Tempo faller etter 22 det vet vi. Og jeg som en av dem, jeg siter e og sovne i sofaen sp jeg tar kvelden
Nja, er ikke så sikker på det [emoji23]Altså. Jeg tror jeg har mer rotete soverom enn dere alle tilsammen.
Men senga er rimelig lett å få øye på...![]()
God natt [emoji4]Vi trenger ca 430 tråder til og skriver ca 10 i minuttet så det skal gå fint på to timer selv om noen legger seg nå. Tempo faller etter 22 det vet vi. Og jeg som en av dem, jeg siter e og sovne i sofaen sp jeg tar kvelden