Ja det hadde jeg håpet og. Men har fri i morgen. Da skal jeg prøve å slappe av litt.Hadde håpet du skulle få sove
Selv om jeg mistenker at frøkna brygger på noe, og jeg vurderer å holde henne hjemme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det hadde jeg håpet og. Men har fri i morgen. Da skal jeg prøve å slappe av litt.Hadde håpet du skulle få sove
Takk det samme [emoji173]Jupp [emoji16] føler meg heldig som får være med dere [emoji4]
Sov godt [emoji4]Klarer ikke, orker ikke, prioriterer ikke å holde meg oppe lenge nok til å se den i mål, men sniker vel i løpet av natta tenker jeg
Men har helt troen på dette
Takk det sammegod natt og sov godt
Håper hun sover det av seg så du får hvile i morgenJa det hadde jeg håpet og. Men har fri i morgen. Da skal jeg prøve å slappe av litt.
Selv om jeg mistenker at frøkna brygger på noe, og jeg vurderer å holde henne hjemme.
Men det trenger vi.Det morsomme er er dere er så gira, enda dere ikke vet hva den ekstra premien er.
Tenk hvis det er en pakke med smokker![]()
HihihihiMen det trenger vi.
Lille U har snart bitt i stykker alle han har![]()
Og det er nemlig derfor dette er gøy syntes jeg. For dere er ikke så opptatt av selve premienPremien har liksom ikke noe å si da. Det er utfirdringen i seg selv.
Ja vi får håpe det.Håper hun sover det av seg så du får hvile i morgen
hurra221 innlegg til
Dette går
Natta
Premiene du kommer med er fine.Og det er nemlig derfor dette er gøy syntes jeg. For dere er ikke så opptatt av selve premienMen jeg lover at den er fin
![]()
Håper det lar seg gjennomføre daJa vi får håpe det.
Og så er det internasjonal dag på skolen på ettermiddagen. Så dit vil vi gjerne alle sammen... Så uansett blir det kort dag på henne i bhg.
God natt [emoji4]221 innlegg til
Dette går
Natta
Hehe beste er selve spenningen ved utfordringene [emoji16]Premiene du kommer med er fine.
Men helt ærlig har jeg litt glemt at det var en premie involvert ;-)
Ja det får vi håpe.221 innlegg til
Dette går
Natta
Krysser fingrene for detHåper det lar seg gjennomføre da
Enig meg deg egentligHehe beste er selve spenningen ved utfordringene [emoji16]
Uoffisielt ser det ut til at vi har klart det, tilogmed når jeg regner stat fra midnatt i går med status kl 23 nå.
Men ikke mange å gå på..