Stat natt til onsdag 8.11

2026 i går, 4200 innlegg
2050 hadde vi 4400

Deretter gikk det over til hvor mye vi manglet

Men vi har bare 3600 np, så at vi skal ha 4200 om en god halvtime medfører behov for særs okt tempo
Jeg syntes liksom det virket som det gikk bra i dag jeg, men det har dabbet av

Altså haded vi 4400 på det som er om 1 eller 2 oppdaeringer. Som med current tempo er 110-220 innlegg mer enn de 4100 vi har, så altså er vi trolig bak gårsdagen fortsatt ser det ut til

Men vi kjører på

Virker å ta seg litt opp i alle fall, jobber vi for det så vår vi ned noen hundre før folk begynner å legge seg. Men det blir knapp margin tror jeg, med mindre det er noen superengasjerte natteravner
Ikke veldig superengasjert natteravn her i dag... Dessverre.

Lang dag på jobb, henta i bhg, og såvidt hjemom for å hive i meg middag før personalmøte fra 17 og til 19.30.

Kom hjem, og så måtte jeg ta over legging av frøkna, samboer skulle ned i hallen og ordne til internasjonal dag i morgen.

Lage kvelds til storebror, sitte med han noen minutter, frøkna kom ut igjen nå i sted, fikk ikke sove. Måtte ligge litt med henne og synge litt.

Nå ute hos storebror igjen, nå skal jeg legge han.

Og så tror jeg at jeg kollapser i sofaen etterpå uten å orker å skravle....

Virker å ta seg litt opp i alle fall, jobber vi for det så vår vi ned noen hundre før folk begynner å legge seg. Men det blir knapp margin tror jeg, med mindre det er noen superengasjerte natteravner
Jeg blir nok ikke av dem idag tror jeg siden jeg må opp tidlig men prøver å finne ting å svare på nå da[emoji4]

154 tråder startet , så minimum der er i mål. om v iklarer 100 til på kvelden kan muligns bli litt drøyt

og vi mangler presis 1300 innlegg ettersom 4200 er skrevet, altså 20 minutter etter at i hadde 4200 i går

11,7 i i\minuttet, vi mangler 1400 innlegg

4101 er skrevet

altså fortsatt litt bak i går, men hva var det vi hadde litt før ni i går, vi får jobbe på for å ta igjen den, da får jeg troen p åat dette går
godt tempo nå da

Ikke veldig superengasjert natteravn her i dag... Dessverre.

Lang dag på jobb, henta i bhg, og såvidt hjemom for å hive i meg middag før personalmøte fra 17 og til 19.30.

Kom hjem, og så måtte jeg ta over legging av frøkna, samboer skulle ned i hallen og ordne til internasjonal dag i morgen.

Lage kvelds til storebror, sitte med han noen minutter, frøkna kom ut igjen nå i sted, fikk ikke sove. Måtte ligge litt med henne og synge litt.

Nå ute hos storebror igjen, nå skal jeg legge han.

Og så tror jeg at jeg kollapser i sofaen etterpå uten å orker å skravle....

Det er helt forståelig.

Juhu! Lenge siden jeg har sett over 10 i minuttet

11,3! derved manger vi bare rett over 1500 innegg, vi har skrevet nesten 4000

Vi hadde dog 4200 på denne tiden i går, så vi må skrive litt mer enn vi gjorde i går

tråder har det stoppet opp på, 139 stykker
Skal se om jeg finner på noen flere tråder ihvertfall og innlegg burde vi klare om vi klarer dette tempoet litt til

154 tråder startet , så minimum der er i mål. om v iklarer 100 til på kvelden kan muligns bli litt drøyt

og vi mangler presis 1300 innlegg ettersom 4200 er skrevet, altså 20 minutter etter at i hadde 4200 i går
ikke så langt etter da

Jeg blir nok ikke av dem idag tror jeg siden jeg må opp tidlig men prøver å finne ting å svare på nå da[emoji4]

Med begge dere ute av natteravl-innsatsen tror jeg vil skal forsøke å få det meste i havn før leggetid. Det kan holde hardt

Back
Topp