Stat natt til onsdag 8.11

Jeg jobber med å produsere tråder ;) Så får dere svare på dem iallefall, det gir jo litt.

Og legger dere inn spørsmål til nettmøte med Komplett Apotek i morgen så gir det en ekstra tråd også ;)

ungene i seng og jeg på plass med pc, så nå får vi se.

Finne litt stat fra hvor mye vi hadde på uike tider i går tenker jeg er første punkt.

Jeg jobber med å produsere tråder ;) Så får dere svare på dem iallefall, det gir jo litt.

Og legger dere inn spørsmål til nettmøte med Komplett Apotek i morgen så gir det en ekstra tråd også ;)

Tråder tenker jeg vi nærmer oss å kunne sikte på superdag om dette fortsetter, men regner med du står bak mye av det. Svare litt rundt her og der skal vi nok.

Huff og vi klarte det akkurat igår. Men det er vel ikke umulig?

ingenting er umulig :P

(I gode gamle dagner skrev vi til tider oer 20 innleg i minuttet, to ikke noen natteravner en gang tusen på en gid halvtime når jeg hadde gitt opp? Jeg lærte, ingenting er umulig)

ungene i seng og jeg på plass med pc, så nå får vi se.

Finne litt stat fra hvor mye vi hadde på uike tider i går tenker jeg er første punkt.
Høres lurt ut. Jeg lader mobilen så jeg får hvert med dere på fulltid [emoji4]

2026 i går, 4200 innlegg
2050 hadde vi 4400

Deretter gikk det over til hvor mye vi manglet

Men vi har bare 3600 np, så at vi skal ha 4200 om en god halvtime medfører behov for særs okt tempo
Jeg syntes liksom det virket som det gikk bra i dag jeg, men det har dabbet av

Høres lurt ut. Jeg lader mobilen så jeg får hvert med dere på fulltid [emoji4]

Litt superskravle her nå tenker jeg så girer vi opp tepoet litt fra de 6,3 i minuttet i alle fall

2026 i går, 4200 innlegg
2050 hadde vi 4400

Men vi har bare 3600 np, så at vi skal ha 4200 om en god halvtime medfører behov for særs okt tempo
liker ikke det

Vi har skrevet 3700 innlegg
Trenger altså 1800 til
på 4 timer
Ingenting er umulig, men da må vi skravle altså

tempoet gikk opp til 7,9 i minuttet, og hey, jeg skrev da sikkert nesten ti på de ti minuttene, så det lar seg gjøre å få opp tempo om man bare svarer gasnke fort i et par tråder.

Vi har startet 135 tråder, så 150 er ikke noe problem og 250 muligens innen rekkevidde, vi får se enda.

7,8 i minuttet, vi trenger 1700 til

I dette tempo tar det drøyt 3,5 time og er innenfor midtnatt, problemet er at folk legger seg og tempoet faller. Så fint om det stger litt først for å kompensere.

7,8 i minuttet, vi trenger 1700 til

I dette tempo tar det drøyt 3,5 time og er innenfor midtnatt, problemet er at folk legger seg og tempoet faller. Så fint om det stger litt først for å kompensere.
krysser fingrene for det

9,4 i minuttet, vi har nesten 100 inlegg mindre igjen da, og trenger 1629

fokuserer mest på innlegg, men skal følge opp tråder også.

150 har vi straks så det er evt dersom vi forslker på 250 det er av interesse da

2026 i går, 4200 innlegg
2050 hadde vi 4400

Syns det har hvert litt tamt idag, men satser på at det tar seg opp nå [emoji4]

Back
Topp