Og du slapper av og prøver å bli frisk...da er mann og barn ute på dugnad
Håper mange stiller opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du slapper av og prøver å bli frisk...da er mann og barn ute på dugnad
Håper mange stiller opp
må jo detOg du slapper av og prøver å bli frisk...
Hahaha ja det kunde kanske leses sånnTrodde først du hadde lagd lasagne og så most den til babymat, derav lage lasagne til grøt![]()
Ofte her også, og ved min sideDet er det. Konstant ;-)
Soverommet vårt er der alt havner.
Men det gikk bra, vel med unntak av håret da [emoji23][emoji23][emoji23]Ja det er stress med 1 time på morningen
Nei greit å vente med det til du er ferdig med amming ihvertfall [emoji4]Jeg har prøvd lavkarbo før, og fungerte supert på det. Ingen søtsug I det hele tatt. Men det går ikke ved graviditet og amming, for jeg er sær I matveien
Heldigvis varer ikke de altfor lenge [emoji4]Litt. Hun er fremdeles veldig urolig til å være henne, men jeg ser at hun er på vei inn i en av de såkalte vanskelig periodene. Akkurat nå sover hun nå på meg, og jeg dupper mens jeg skriver.
Satser på det.da er mann og barn ute på dugnad
Håper mange stiller opp
god morgen
håper jeg også
Har sovet som en stein på sofaen. Normalt sniker jeg meg opp når mannen går på jobb. Men jammen sov jeg gjennom at han gikk i stua og styrte på kjøkkenet [emoji14]
Nice.
Begynner derimot å bli syk kjenner jeg. Hoster og slim hele går og i natt.![]()
Vinner ikke noe mother of the year her ihvertfall
Første storesøster sier i bhg er: mamma glemte å gre håret mitt [emoji85]
vurderer å bli hjemme kjenner jeg men jeg har en dugnaf jeg skal organisere i ettermiddag
Min side. Hans side, fotenden. JadaOfte her også, og ved min side
lov å håpeSatser på det.
God morgen allesammen. Hoppas dere har Sovit gott. Dagen idag skall eg handla litt. Laga lassagne till middag och samtale i bhg .
Neida, bare glad de fikk frokost i bhg [emoji23]Hoho, det er da ikke det verste man kan glemme[emoji28]
Hvordan komme dere inn på soverommet.Min side. Hans side, fotenden. Jada
Syns det ofte er en meg meg meg mentalitet i Norge, og skjønner du blir litt skuffetkjenner jeg blir bittelitt skuffa over naboene
flere ganger har vi kjøpt når barna deres har solgt noe men når vi skal selge så kjøper de ikke..