Forskjellig på gulp og spy?

Rugerpåape2

Elsker forumet
Lillemor gulper en del så vant til det... Men i dag har vi nå hatt noe som ikke ligner på vanlig gulping.. Og som lukter surere.... Så lurer på om det er gulp?
 
I min begrensede erfaring er det veldig tydelig om det er noe annet enn gulp, men jeg vet jo ikke. Da eldste kastet opp og var omkring 3-4 mnd var det i hele sengen, han gråt og var tydelig ukomfortabel med situasjonen og det så litt annerledes ut. Han fikk bare mm da. Det kan sikkert være annerledes hos dere, da. Kanskje ring helsestasjonen og spør? :)
 
Vill å si at det merkes tydelig om det er oppkast.. er det fex omgangssyke vil han nok kaste opp etter hvert måltid å ha nedsatt almenntilstand. Hadde baby på 5 mnd med omgangssyke .. det var ille.. kastet opp mens han spiste ,fikk kun pupp så jeg måtte skifte både han og meg x flere det døgnet det sto på. Var veldig trøtt å sliten i tillegg til oppkast.
 
I min begrensede erfaring er det veldig tydelig om det er noe annet enn gulp, men jeg vet jo ikke. Da eldste kastet opp og var omkring 3-4 mnd var det i hele sengen, han gråt og var tydelig ukomfortabel med situasjonen og det så litt annerledes ut. Han fikk bare mm da. Det kan sikkert være annerledes hos dere, da. Kanskje ring helsestasjonen og spør? :)
Kanskje ringe å spørre [emoji106]
 
Vill å si at det merkes tydelig om det er oppkast.. er det fex omgangssyke vil han nok kaste opp etter hvert måltid å ha nedsatt almenntilstand. Hadde baby på 5 mnd med omgangssyke .. det var ille.. kastet opp mens han spiste ,fikk kun pupp så jeg måtte skifte både han og meg x flere det døgnet det sto på. Var veldig trøtt å sliten i tillegg til oppkast.
Hmm.. Ok, er vel ikke omgangssyke om hu har rotavirus vaksine? [emoji848] men kan være bare mye gulp og... Får kanskje høre med hs i morgen[emoji106]
 
Gulpen til babyen min lukter oppkast. Ble slik etter vi bytta merke på mme. Han gulper mye, så det stinker spy av babyen hele tiden:p
 
Jeg har av og til kjent spylukt av gulpen til Lillemor, og har da konkludert med at jeg har spist noe hun reagerer på gjennom melken.
 
Hmm.. Ok, er vel ikke omgangssyke om hu har rotavirus vaksine? [emoji848] men kan være bare mye gulp og... Får kanskje høre med hs i morgen[emoji106]
Håper iallfall de slipper unna den verste sorten omgangssyke etter å ha fått vaksine :) håper det beste. Vi merket faktisk 3 dager etter 3 mnd vaksinen att mini hadde en unormal mengde gulping men ikke noe mere lukt. Spent på hva du får til svar hos hs:)
 
Jeg har hatt ei gulpefrøken frem til hun var 3.5 mnd ca.. hun hadde omgangssyke når hun var 3 mnd ca.. den kvelden det var værst gulpa/spydde hun hele tiden og det var sånn typisk spylukt... så jeg va ikke i tvil da..
 
Back
Topp