Skravletråd November

Har sovet som en stein på sofaen. Normalt sniker jeg meg opp når mannen går på jobb. Men jammen sov jeg gjennom at han gikk i stua og styrte på kjøkkenet [emoji14]

Nice.

Begynner derimot å bli syk kjenner jeg. Hoster og slim hele går og i natt. :(
God bedring till deg

God morgen allesammen. Hoppas dere har Sovit gott :-). Dagen idag skall eg handla litt. Laga lassagne till middag och samtale i bhg .

hjemmedag på meg , den verste dagen denne uken men med omgangssyken så måtte det bli sånn

God morgen allesammen. Hoppas dere har Sovit gott :). Dagen idag skall eg handla litt. Laga lassagne till middag och samtale i bhg .
God morgen!
Hatt masse rare drømmer i natt også. Nesten så jeg blir glad når fireåringen roper på meg og jeg må inn og riste dyna og stryke på kinnet ;)
Sitter i sofaen og planlegger julegavestrikkeprosjekt: baggyluer til tantebarn :)

God morgen!
Hatt masse rare drømmer i natt også. Nesten så jeg blir glad når fireåringen roper på meg og jeg må inn og riste dyna og stryke på kinnet ;)
Sitter i sofaen og planlegger julegavestrikkeprosjekt: baggyluer til tantebarn :)
Ja ibland er det Herligt och bli vekket nær de drømmerna er der.
Baggyluer??

Gid morgen jenter

Hva står på dagens plan?

God morgen!
Riste dyna? :p

Det hørtes godt ut! :)

Mhm. Skulle ønske noen rista dyna mi på natta :P Orker jeg ikke gå inn til han, pleier det å funke å rope tilbake at han må vente litt, så sovner han :P Men som regel må jeg tisse uansett. Er 30 uker gravid og har ikke akkurat så mye blære ;)

Back
Topp