Skravletråd November

Jeg bruker maskemarkører, så jeg vet hvor jeg skal felle, bare ikke hvordan. Ser for meg at det vil bli store hull i arbeidet :eek:
Nei. For det har du vel funnet ut nå. Du feller ikke på den måten som du gjør når du feller av. Bare strikker to masker sammen

Jepp. Men det fører jo til at jeg ikke får brukt mye nok tid til å kunne se de ansatte 2.5 dag i uka da, og ungene. Jeg jobber jo på småbarnsavdelingen 1.5 dag i uka, og skulle gjerne hatt litt tid med de største også...

Men det går seg til håper jeg.
Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor ledelsen forvdnter 100% jobb på 50% tid, det må de jo innse at ikke går?

Har sovet som en stein på sofaen. Normalt sniker jeg meg opp når mannen går på jobb. Men jammen sov jeg gjennom at han gikk i stua og styrte på kjøkkenet [emoji14]

Nice.

Begynner derimot å bli syk kjenner jeg. Hoster og slim hele går og i natt. :(

Har sovet som en stein på sofaen. Normalt sniker jeg meg opp når mannen går på jobb. Men jammen sov jeg gjennom at han gikk i stua og styrte på kjøkkenet [emoji14]

Nice.

God bedring [emoji173]️ håper det blir kortvarig

Herlig å sove igjennom det da [emoji4]

Vinner ikke noe mother of the year her ihvertfall
Første storesøster sier i bhg er: mamma glemte å gre håret mitt [emoji85]

Nice.

god bedring

vurderer å bli hjemme kjenner jeg men jeg har en dugnaf jeg skal organisere i ettermiddag

Back
Topp