Stat natt til tirsdag 7.11

Jeg er med ihvertfall! Ungene sover og kaka jeg tenkte å ta med på jobb imorgen kan faktisk vente til imorgen og heller bli med på torsdag [emoji4]

Fint

Her er derimot yngste ut av senga og roper på mamma. Mannen prøver i ti minutter men det kan fort bety kvelden for meg veldig snart.

Og det betyr at jeg ikke klarer å følge opp stat for tre ulike intervaller. Jeg kan klare å regne litt manuelt på mobilen i senga, men ikke for mye, det blir mye kluss og feilregninger i mørket

til kl 22 mangler vi 580 innlegg, til kl 23 mangler vi 810 innlegg og 7 tråder og til kl 00 mangler vi 960 innlegg og 16 tråder

Og klokken tikker og går og det er bare en halvtime igjen til vi skal ta ny 22-stat og den tror jeg da blir hard å ta 5500 på- Trådene har vi. Men vi har ca 5000 innlegg

Det skrives 7-8 innlegg i minuttet og det blir ikke 500 på en halvtime med mindre noen tar KRAFTIG i...

Fint

Her er derimot yngste ut av senga og roper på mamma. Mannen prøver i ti minutter men det kan fort bety kvelden for meg veldig snart.

Og det betyr at jeg ikke klarer å følge opp stat for tre ulike intervaller. Jeg kan klare å regne litt manuelt på mobilen i senga, men ikke for mye, det blir mye kluss og feilregninger i mørket

til kl 22 mangler vi 580 innlegg, til kl 23 mangler vi 810 innlegg og 7 tråder og til kl 00 mangler vi 960 innlegg og 16 tråder
Ungene går først [emoji173]️

Blir spennende å se hva tamara ser på sine tall imorgen da.

Det tas i, det gjør det, men 22-staten klarer vi ikke altså

det mangelr fortsatt 414 inlegg der

det mangeler 644 på til klokken 23 og 794 til midtnatt, det blir spennende å se hvilken av disse som er nrmest tamara sine tall, hvilken vi skal holde på fremover. Håper vi FÅR tamara sine tall :P

Ungene går først [emoji173]️

Blir spennende å se hva tamara ser på sine tall imorgen da.

Hun sovnet sier mannen så da slapp jeg legge meg, hvilket er fint for jeg hadde faktisk tenkt å spise litt...

Hun sovnet sier mannen så da slapp jeg legge meg, hvilket er fint for jeg hadde faktisk tenkt å spise litt...
Ja mat er viktig det også så greit at hun sovnet. Mine var slitne etter bhg og svømmehallen [emoji4] passer bra når mannen er borte uansett

hva skal du spise?

Det endte med bare en klementin så langt, for jeg mistet litt matlysten når jeg skulle begynne å tenke på hva jeg skulle lage, hadde jo ikke lyst å lage noe...

Jeg spiser aller hest kveldmsat mannen lager...

Ja mat er viktig det også så greit at hun sovnet. Mine var slitne etter bhg og svømmehallen [emoji4] passer bra når mannen er borte uansett

Det vil jeg tro

Mine eldste er slitne, men lillemor våkner somregel en gang eller to på kvelden.

til kl 22, altså 15 minutter, mangler vi 334 innlegg så den er vel optimistisk
til kl 23 mangelr vi 564, men er nå i mpl med tråder
og til midntatt mangler vi 714 innlegg og 9 tråder.

Tempo ligger på ca 8 innlegg i minuttet for tiden

Det vil jeg tro

Mine eldste er slitne, men lillemor våkner somregel en gang eller to på kvelden.
Uansett hva hun har gjort om dagen? Lillegutt her har begynt å våkne mellom 3-4 på natta nå. Minner meg på at jeg skal ordne med vann han kan ha i senga og se om det er grunnen

til kl 22, altså 15 minutter, mangler vi 334 innlegg så den er vel optimistisk
til kl 23 mangelr vi 564, men er nå i mpl med tråder
og til midntatt mangler vi 714 innlegg og 9 tråder.

Tempo ligger på ca 8 innlegg i minuttet for tiden
Så satser på at 23 eller 24 er riktig for statistikken sin del da?

Uansett hva hun har gjort om dagen? Lillegutt her har begynt å våkne mellom 3-4 på natta nå. Minner meg på at jeg skal ordne med vann han kan ha i senga og se om det er grunnen

Ja, men altså bare våkner og sovner igjen, men må ha meg eller mannen der da. Sover aller best når jeg har lagt meg, da våkner hun gjerne når jeg legger meg, om jeg ikke legger meg fordi hun har våknet, så ammer jeg litt også sover vi til det er morgen. Eller, hennes definisjon av morgen som gjerne er en halvtime før min da...

Så satser på at 23 eller 24 er riktig for statistikken sin del da?

får håpe på det ja :)

Var 23 sist, men da var det sommertid, det er derfor vi har med 22 nå

Ja, men altså bare våkner og sovner igjen, men må ha meg eller mannen der da. Sover aller best når jeg har lagt meg, da våkner hun gjerne når jeg legger meg, om jeg ikke legger meg fordi hun har våknet, så ammer jeg litt også sover vi til det er morgen. Eller, hennes definisjon av morgen som gjerne er en halvtime før min da...
Godt hun sovner igjen da [emoji4]

får håpe på det ja :)

Var 23 sist, men da var det sommertid, det er derfor vi har med 22 nå
Huff ja sant det.

Får krysse fingrene for det beste da og jobbe hardt frem til 22

Er det jeg også frykter...

Og da mister vi de natterangler-innleggene... Eller, de kommer jo godt med på neste dag da.
De kommer finfint med på neste dag aå slett ikke bortkastet.

Skravle i vei. Er det 23 eller 24 så tar vi det glatt med noen natteravner.

22 kommer derimot sånn en halvtime for tidlig....

Back
Topp