Ja da blir det vel ekstra mye på jobb. Her er det roligere etter nyttår ofte
For meg og mannen er det alltid mye jobb og ovetid på nyåret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da blir det vel ekstra mye på jobb. Her er det roligere etter nyttår ofte
Men gleden når han gikk med kun en hånd som støtte i svømmehallen hjalp [emoji4]Åhh... ja...skjønner hva du mener
Han vokser opp så fort!åh herlig
Ja blir vel ikke mindre travelt fremover, selvom du sikkert er ferdig med julegaver alt [emoji6]går bra her, travelt som vanlig
ja ikke santHan vokser opp så fort!
Så rart å tenke på hvor fort dette året har gått
Hva jobber han med?For meg og mannen er det alltid mye jobb og ovetid på nyåret.
ikke ferdigJa blir vel ikke mindre travelt fremover, selvom du sikkert er ferdig med julegaver alt [emoji6]
Har du forresten noen tips til Norwegian outlet? Reiser på lørdag med mannen og en kompis av han, ungene kommer til å være hos faren min de timene.
Jeg trenger desperat noen bukser, har 2 stykker som garantert snart blir ødelagt [emoji54]
Men gleden når han gikk med kun en hånd som støtte i svømmehallen hjalp [emoji4]
Hva jobber han med?
Mannen skal begynne med nytt skjema i desember så håper det ikke blir for kaotisk I januar. Ulempen ved å ikke ha et skikkelig turnus system er at han bruker lang tid på å ordne 2-3 mnd skjemaer for alle på jobb
Har jo skjedd utrolig mye på veldig kort tid syns jeg, merker det nok ekstra godt pga lillebror daja ikke sant
Vi har alltid en kartong ståendeNei ikkje er heller. Sko bara ønska ett hade vin hjemmehade gjærna tatt en eg og
Har jo skjedd utrolig mye på veldig kort tid syns jeg, merker det nok ekstra godt pga lillebror da
Mangler du mange da? Ikke begynt ordentlig engang jeg [emoji54]ikke ferdig
snart ferie nå , det blir digg
Spørs jo hva du er ute etter?
Det er det [emoji4] han er veldig flink til å klatre da [emoji23] skikkelig Klatremus som sin storesøster så har heldigvis hvert igjennom det å ha en veldig aktiv unge førDet er stas når de lærer å gå
Han jobber med det samme ja, ja da forstår jeg at deg gjerne blir mye for dere begge etter nyttårBåde jeg og mannen jobber med regnskap og sitter derved med årsoppgjør på nyrået
Hjelper jo ikke at svigermor døde i år, svigerfar giftet seg på nytt, hvert to ganger i Egypt og lille babyen min gikk fra å bare ligge der til å være overalt [emoji173]️Man merker det veldig på de små ja
Han jobber med det samme ja, ja da forstår jeg at deg gjerne blir mye for dere begge etter nyttår
Innholdsrikt årHjelper jo ikke at svigermor døde i år, svigerfar giftet seg på nytt, hvert to ganger i Egypt og lille babyen min gikk fra å bare ligge der til å være overalt [emoji173]️
Det er det [emoji4] han er veldig flink til å klatre da [emoji23] skikkelig Klatremus som sin storesøster så har heldigvis hvert igjennom det å ha en veldig aktiv unge før
neida gjør ikke det men noenMangler du mange da? Ikke begynt ordentlig engang jeg [emoji54]
Blir godt med ferie da [emoji4]
Tja mannen vil helst ha helt ny garderobe med absolutt alt og vet han kommer til å gå igjennom Gant, Tommy hilfiger, Hugo boss +++ jeg vil ha en god vinterjakke og noen gode bukser ihvertfall. Stor shopping satser jeg på å ta til sommeren da jeg forhåpentligvis har gått ned alt jeg ville ha av meg, minus 20 kg til nå [emoji16]