den er veldig finDen var jo unektelig søt, uten at jeg har sett den på ekte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den er veldig finDen var jo unektelig søt, uten at jeg har sett den på ekte.
Fikk hvertfall laget en tråd til, håper det hjelper litt
den er veldig fin
litt flere bilder her ser jegDet tror jeg absolutt.
litt flere bilder her ser jeg
http://www.smabarnsforeldre.no/elsker-disney-kommer-a-elske/
Hehe var det godt med rødvin? [emoji6]Mannen: Kjære, syns du ser sliten ut, er litt for sent til te nå, skal du ha et glass rødvin?
Hvordan går det med deg? [emoji4]god kveld
det tror jeg dere kanSer at denne kan vi abslutt komme til å elske...
Huff ja snart er det jul [emoji54]Heeeeeei![]()
Her går det som vanlig, travle uker og travlere helger og høsten forsvinner i en fei
Det låter væl ej dumt med et glass vinMannen: Kjære, syns du ser sliten ut, er litt for sent til te nå, skal du ha et glass rødvin?
VeldigHehe var det godt med rødvin? [emoji6]
Huff ja snart er det jul [emoji54]
Jobba veldig mye de siste ukene i oktober og første uka i november, føler det skjer noe hele tiden. Var i Norge hos min søster I helga og på lørdag skal vi til Norge for shopping på Norwegian outlet [emoji4]
Var ikke det i det hele tattDet låter væl ej dumt med et glass vin
Dette er litt bittersøt det med at lillegutt går i bhg og tar sine første vaklende skritt der.
Han var så søt og stolt når han gikk to skritt mot meg når jeg henta han idag [emoji173]️
åh herligDette er litt bittersøt det med at lillegutt går i bhg og tar sine første vaklende skritt der.
Han var så søt og stolt når han gikk to skritt mot meg når jeg henta han idag [emoji173]️
Nei ikkje er heller. Sko bara ønska ett hade vin hjemmeVeldig
Ser ikke noe galt i å ta ET glass vin selv om det er tirsdag
går bra her, travelt som vanligHvordan går det med deg? [emoji4]
Vet du liker og koser deg med et glass når det passer seg sånn så skal ikke si noe på det [emoji4] viktigste er at dere har en god balanse på detVeldig
Ser ikke noe galt i å ta ET glass vin selv om det er tirsdag
Ja da blir det vel ekstra mye på jobb. Her er det roligere etter nyttår ofteSnart er det jul ja, Faktisk. Og etter jul er det årsoppgjør og når det er over er det vår...