Det gjør ting bare verre her. Bruker medisin mot det, men nå funker ikke det heller.... så da er det bare å sitte litt her i natten daPrøvd litt melk?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør ting bare verre her. Bruker medisin mot det, men nå funker ikke det heller.... så da er det bare å sitte litt her i natten daPrøvd litt melk?![]()
Åh. Den er kjip da. Får håpe det gir seg snart da. En ting er å være våken. Noe annet når det er ubehag og vondter også i det.Det gjør ting bare verre her. Bruker medisin mot det, men nå funker ikke det heller.... så da er det bare å sitte litt her i natten daSkal ikke stort i morgen
![]()
Ja hva er det den serien går ut på? Hører det er så mange som ser den etc, men har ikke begitt meg ut på den enda. Ser på alt for mye annetÅh. Den er kjip da. Får håpe det gir seg snart da. En ting er å være våken. Noe annet når det er ubehag og vondter også i det.
Sitter selv og ser litt Stranger Things. Tenkte prøve sove etter episoden. Også håper jeg for min skyld at mannen ikke snorker veldig... Ellers må jeg ty til sofaen hodet verker her.![]()
Er bare på episode 4 nå da [emoji14] Handler om en gutt som forsvinner på mystisk vis. Ei jente som har for øyeblikket krefter. En annen dimensjon. Uten å si for mye liksom [emoji14] Hører han snorker ned gitt...Ja hva er det den serien går ut på? Hører det er så mange som ser den etc, men har ikke begitt meg ut på den enda. Ser på alt for mye annet [emoji14]
Snorking er ikke gøy... bor med en sånn selv... det tar heeeelt av noen ganger.
Hmmm... mulig jeg får teste ut den etterhvert... må bare få sett ferdig Grimm førstEr bare på episode 4 nå da [emoji14] Handler om en gutt som forsvinner på mystisk vis. Ei jente som har for øyeblikket krefter. En annen dimensjon. Uten å si for mye liksom [emoji14] Hører han snorker ned gitt...
Tror jeg henter dyna ned heller [emoji23]
Sikkert greit å se en serie ferdig ja [emoji14]Hmmm... mulig jeg får teste ut den etterhvert... må bare få sett ferdig Grimm først![]()
God nattSikkert greit å se en serie ferdig ja [emoji14]
Prøver natta jeg nå. Du får ha en god natt![]()

å god nattGod kveldnå fick eg tid og gå in her
hatten findag?Bare vinker litt til alle sammen på denne søndag kveld![]()
Lykke til med ny leder på avdelingen! Håper han/ hun er greigod morgen allesammen
jobben kaller, litt spennende dag siden vi får ny ped.leder
God morgen.god morgen allesammen
jobben kaller, litt spennende dag siden vi får ny ped.leder
Sommerkoteletter med ris og grønnsaker![]()
Ja det var kjempekoselig, og hun mistenkte ingenting heller. Hun ble akkurat så overraska spm vi håpte på![]()
hva er neste ukes planer da?
Rundt og rundt er fint og lettSå bra
Jeg må si jeg liker å strikke rundt. Pent mønster, og så går tiden av seg selv på en måte![]()
Ja. Det var visst detGod morgen. Opp og hopp! En ny uke står for tur!