Skravletråd November

Prøvd litt melk? :)
Det gjør ting bare verre her. Bruker medisin mot det, men nå funker ikke det heller.... så da er det bare å sitte litt her i natten da :) Skal ikke stort i morgen :p

Det gjør ting bare verre her. Bruker medisin mot det, men nå funker ikke det heller.... så da er det bare å sitte litt her i natten da :) Skal ikke stort i morgen :p
Åh. Den er kjip da. Får håpe det gir seg snart da. En ting er å være våken. Noe annet når det er ubehag og vondter også i det.

Sitter selv og ser litt Stranger Things. Tenkte prøve sove etter episoden. Også håper jeg for min skyld at mannen ikke snorker veldig... Ellers må jeg ty til sofaen hodet verker her. :)

Åh. Den er kjip da. Får håpe det gir seg snart da. En ting er å være våken. Noe annet når det er ubehag og vondter også i det.

Sitter selv og ser litt Stranger Things. Tenkte prøve sove etter episoden. Også håper jeg for min skyld at mannen ikke snorker veldig... Ellers må jeg ty til sofaen hodet verker her. :)
Ja hva er det den serien går ut på? Hører det er så mange som ser den etc, men har ikke begitt meg ut på den enda. Ser på alt for mye annet :p
Snorking er ikke gøy... bor med en sånn selv... det tar heeeelt av noen ganger.

Ja hva er det den serien går ut på? Hører det er så mange som ser den etc, men har ikke begitt meg ut på den enda. Ser på alt for mye annet [emoji14]
Snorking er ikke gøy... bor med en sånn selv... det tar heeeelt av noen ganger.
Er bare på episode 4 nå da [emoji14] Handler om en gutt som forsvinner på mystisk vis. Ei jente som har for øyeblikket krefter. En annen dimensjon. Uten å si for mye liksom [emoji14] Hører han snorker ned gitt...

Tror jeg henter dyna ned heller [emoji23]

Er bare på episode 4 nå da [emoji14] Handler om en gutt som forsvinner på mystisk vis. Ei jente som har for øyeblikket krefter. En annen dimensjon. Uten å si for mye liksom [emoji14] Hører han snorker ned gitt...

Tror jeg henter dyna ned heller [emoji23]
Hmmm... mulig jeg får teste ut den etterhvert... må bare få sett ferdig Grimm først :)

god morgen allesammen
jobben kaller, litt spennende dag siden vi får ny ped.leder
Lykke til med ny leder på avdelingen! Håper han/ hun er grei :)

God morgen. Opp og hopp! En ny uke står for tur!
Ja. Det var visst det

Jeg tenkte det var søndag når snuppa ville stå opp jeg.

Stump. Bytte. Mamma finne b(r)ille, mamma. (s)tå opp. Bytte b(l)eie!
Kvart på seks.

Det et søndag. Tenkte jeg. Mannens tur å stå opp da. Og så kommer han tilbake i senga når alle ungene er oppe og ser tv og spiser frukt og litt kjeks. Vår rolige morgen. En dag i uka.

Men nei. Det er mandag. Det var søndag i går. Da sto jeg opp med jentene og så kom mannen hjem fra nattevakt på skolen og la seg. Sånn var det ja. Og derved opp og hopp. Det er mandag.

Finne briller. Stå opp. Bytte bleie. Jada. Akkurat som hun ville.

Back
Topp