Skravletråd November

Har ikke handla noe enda, men har planene klare. Venter til black friday i år i et håp om å gjøre noe kupp på det som skal kjøpes. Har strikket litt gjennom året og lager kalender +innrsmmede bilder fra nyfødtfoto til besteforeldrene i år.

Hadde man bare hatt en spire på vei, ville det vært den perfekte julegave :hilarious:

Hva skal dere denne uka da?[emoji2]
Mandag møte en vennine
Tirsdag styremøte i /
Onsdag Sykehuset /
Torsdag barselgruppa/hestemøtepå kvelden
Fredag klargjøring til konferanse helga
Lørdag/ søndag konferanse
Søndag rydde etter konferanse....
Phu kommer til p bli en lang uke * ler*

Så kjedelig da[emoji20] jeg har sovet godt og lenge[emoji2] selv med en 5 åring i midten[emoji12]
Ingen planer idag, har lyst til å rydde[emoji2]
Her sov mannen tipp venstre side så minste på 18 mnd så meg efter der og jenta på 3 år vi siden av meg. Trangt trangt

Bare vinker litt til alle sammen på denne søndag kveld :hello

På tide å køye. Har strikket litt mer på luen jeg holder på med. Hele greia krøller seg bare. Praktisk når jeg strikker da, så får jeg håpe at det blir noe annet når jeg begynner å felle. Dem virker veldig stor da. Skal være størrelse 1 år, så får jeg håpe at jeg ikke eventuelt strikker for løst.

På tide å køye. Har strikket litt mer på luen jeg holder på med. Hele greia krøller seg bare. Praktisk når jeg strikker da, så får jeg håpe at det blir noe annet når jeg begynner å felle. Dem virker veldig stor da. Skal være størrelse 1 år, så får jeg håpe at jeg ikke eventuelt strikker for løst.
Blir gjerne litt bedre i hold når du damper den :)

Så bra :)
Jeg må si jeg liker å strikke rundt. Pent mønster, og så går tiden av seg selv på en måte :)
Ja. Er veldig kjekt å strikke rundt og rundt :D Plutselig går det automatisk også :D Trodde du sa du skulle sove jeg? [emoji23]

Søvn er oppskryt, i alle fall med halsbrann i fra helvete.... Da er det kjekt man kan gå inn her og lese litt :)

Back
Topp