Skravletråd November

Kombinasjonen av svømming til 1825 med påfølgende dusj og en mann som ser forball og derfor ikke har tatt lille på badet (men ga henne kveldsmat i pausen da i det minste) og jeg måtte ta meg av mat til de eldste før jeg fikk lagt henne...

Not good. Det bør helst ikke være mange flere brann-kamper klokka seks. Det er nå heldigvis snart slutt på serien for i år da. For å legge henne halv åtte er en time for sent.

Hehe, lidenskapelig opptatt av fotball?![emoji23]

Ja, se store sover jo aldri på meg. Men kosete er de da heldigvis enda

5 åringen kommer inn hver natt for å sove i midten[emoji85] han koser og stryker på oss[emoji173]️
Ellers er det liten tid til kos[emoji38]

Så koselig med babyshower![emoji173]️
Vi har slappet av hjemme og gått litt småturer i nærområdet[emoji2]
Ja det var kjempekoselig, og hun mistenkte ingenting heller. Hun ble akkurat så overraska spm vi håpte på:Heartred

Det er jo verdt det[emoji2] barn må kunne svømme!

Ja, de må det. Det er viktig

Våre er sterke i de teoretiske fagene på skolen. Men de trenger hjelp med dette som også er en del av pensum. og dette er ikke noe vi er gode på å lære dem (både jeg og mannen svømmer. Men ikke sånn de lærer det. Vi svømmer med hodet over vann) så vi nøyer oss med å terpe gloser og matematikk, lese og legge til rette for lesing og snakke og leke med språk og tall og svare på alt de lurer på. Svømming overlater vi til de som kan slikt.

Egentlig burde vi kunne betalt for sykkelopplæring også. Altså, det KAN vi på rett vis, men guttungen hører åpenbart mer på andre enn oss... (utnyttes delvis da via at min far har lært ham litt...)

Men man dør ikke av å ikke kunne sykle. Det er bare kjipt på skolens sykketur og de tar lenger tid å komme seg til skolen, men man dør ikke av det. Det an kan gjøre av å ikke kunne svømme. Så svømming er viktig

Kids Expo i dag var en svett affære for preggo, men en gøy affære for frøkna[emoji1][emoji108]
Håper alle har hatt en fin helg[emoji4]

Back
Topp