Skravletråd November

Helt sant det da. 1 million hadde vel strengt talt blitt til å betale ned billån og mclån. Pluss en dæsj på kontoene til unga. Før det som var igjen kunne prøvd å fikse opp litt på fasade :)

Kommer dessverre ikke langt med 1 mill[emoji38]

God morgen. Minimum med søvn inatt :-(
Har dere Sovit gott og vad skall dere idag ?
Her sov vi over all forventning i natt, med kun én amming. Det har aldri skjedd før og gjorde ekstra godt siden vi hadde besøk og jeg ikle vsr i seng før kl 01.

På plass i varmen igjen. Og enten er her varmere i dag eller så er tskjorte så mye varmere enn singlet. . Varmt i alle fall.

Mellomste på skilpadde flyter bra allerde andre gangen og blir nok ikke på det nivået lenge. Broren gikk tre ganger men strengt tatt er han enig med meg i at han ikke var helt ferdig. Han flyter finfint på rygg og snur seg begge veier. Men flyter ikke veldig greit på magen egentlig. Det er derimot søstra blitt ganske god på, bortsett fra at hun stadig bruker armer og ben i tillegg...

Er så imponert over hvor fort barna dine har blitt trygge i vannet![emoji1][emoji122]
Svømmekurs er gull verdt!

Ronja gjør det
Hehe, så fint! Husarbeidet gikk i vasken her i dag med søndagsmiddag hos svigers først og så rett i babysjower for ei venninne etterpå. Akkurat kommet hjem og nå frister det så lite å begynne på haugen med klesvask!

Er så imponert over hvor fort barna dine har blitt trygge i vannet![emoji1][emoji122]
Svømmekurs er gull verdt!
Ja. Jeg er imponert og kursene er absolutt gull. Dyrt, men det gjør underverker.

Når begynner dere med juleforberedelser? :)
Jeg skal feire jul med svigerfamilien for første gang og jeg er kjempe usikker på julegaver. Eldste svoger skal ha med sin samboer og hennes sønn fra tidligere forhold. Den er enkel. Lego :joyful:
Men de andre? Er så usikker. De er en familie som egentlig har alt.
De to yngste brødrene til sambo er 15 og 17år. Hva får tenåringer i julegaver nå? Jeg har bare søstre og der går det i hest eller hund.
Veldig usikker hva svigermor og hennes mann skal få? Samt eldste svoger og hans kjære...
:confused::confused:
Har ikke handla noe enda, men har planene klare. Venter til black friday i år i et håp om å gjøre noe kupp på det som skal kjøpes. Har strikket litt gjennom året og lager kalender +innrsmmede bilder fra nyfødtfoto til besteforeldrene i år.

Back
Topp