Fortsatt kvalm?

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Er ca 12 uker nå og sliter fortsatt med kvalmen.. senest i natt måtte jeg opp å spy.

Den er ikke konstant, men kommer i bølger, og er ikke lenger like lett å få bort med småspising slik som de første ukene den var her.

Er dere fortsatt kvalm? Evt når ga det seg?

Begynner å bli sliten av den nå..

Er i uke 14 og har endelig kunne slutte med postafen mot kvalmen. Håper du blir bedre snart [emoji4]

Er i uke 14 og sliter hver dag fortsatt. :wtf:

Er bare 11+2, men er kvalm. Forrige graviditet ga kvalmen seg i uke 20.

Nå endelig denne uken (14+3 i dag) har kvalmen gitt seg litt, har endelig sluttet med postafen, og kvalmen/oppkasten har gått over til en intens hodepine og svimmelhet..

Jeg er 12+4 og det meste har gitt seg, men er som regel litt kvalm og uvel ettermiddag og kveld

Håper det blir bedre snart :Heartred

Det er blitt betydelig mye bedre her !! Er12+2 nå. Men kan komme dager fortsatt der jeg tror jeg dør. Men heldigvis ikke i nærheten av hvordan det har vert. Men går enda med den «fyllesjuk» smaken i munn!

Det er blitt betydelig mye bedre her !! Er12+2 nå. Men kan komme dager fortsatt der jeg tror jeg dør. Men heldigvis ikke i nærheten av hvordan det har vert. Men går enda med den «fyllesjuk» smaken i munn!

Jepp, meg også! Dette er hovedgrunnen til at jeg er så kvalm...

Jeg her 15+2 og har stadig flere dager uten oppkast og kvalme. Men skal ikke så mye til før jeg plutselig brekker meg litt igjen.. senest idag ;)

15+0 og er fremdeles mye kvalm. Kommer i bølger, og når jeg er kvalm er jeg SKIKKELIG kvalm.. spyr mer enn tidligere..
Blir i tillegg fort dårlig hvis jeg gjør noe.. Byturer, handling, besøk, middagslaging osv slår meg helt ut, og jeg blir kjempe dårlig..:depressed:

14+6, og kvalm-men ikke like intenst. Bruker fremdeles kvalmestillende, men kan være oppe av senga og er ute av døra innimellom :)

13+3 og går i bølger, men bedre enn før. Ofte kvalm kvelden nå og ok på morningen. Uggen er jeg mye fortsatt.

11+2 og fortsatt kvalm. Minner om fyllesyken! Skal veldig lite til for at brekninger kommer, ubehagelige lukter, genser/jakke mot halsen.. og at jeg er sulten eller veldig mett.. kaster mindre opp, men brekningene er slitsomme de og. Og matlysten elendig.

Jeg kaster ikke opp, men kvalm heeele dagen!!!
Veldig stolt over å klare meg på jobb, men det går så til de grader ut over familien... :-/
Håper bare det slipper taket før jul!!!

13+2 og fortsatt kvalm og sliten. Men er fin på ettermiddag og kveld.

Back
Topp