Ikke i bruk
Forumet er livet
Enda godt det er søndagBegynte duppe av i 8 tiden. Men da våkna minstemor. Så laga hu frokost. Så sovna jeg vel i 0830 tiden. Til slutt. Våkna nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda godt det er søndagBegynte duppe av i 8 tiden. Men da våkna minstemor. Så laga hu frokost. Så sovna jeg vel i 0830 tiden. Til slutt. Våkna nå da![]()
Nei jeg la meg kl 23.30 faktiskHar du vært oppe å skravlet i natt!!?[emoji23]
Topper listen med over 600 innlegg!![emoji1]
ikke like lett alltidSpekemat er ikke dumt. Må tenke hardt på dette :/
ikke like lett alltid
ah skjønnerNei, jeg kjenner de ikke så godt enda. Store deler av forholdet har vi bodd sammen i utlandet. Det som gjør det ekstra vanskelig![]()
ah skjønner
ingen hobbyer?
Du ga deg selv en god del utfordring der da ja [emoji14]Kanskje jeg ga opp for tidlig. Prøvde meg jo på å strikke vrang for første gang samtidig.
Ja, det er helt sikkert.Blir fort trøtt om man sitter å sløver[emoji38]
Stille stund med jente som sov på meg. Slikt må man ta vare på. De vokser fortNyt en stille stund[emoji1]
Stille her også....mannen kjører datteren sin hjem og tok med seg eldste og yngste[emoji2]
Mellomste sitter med iPad og jeg hører på vaskemaskin som straks er ferdig[emoji4]
Ikke sett den enda. Men min søster likte denHar noen av dere sett serien Good Witch? Ligger på Netflix![]()
Helt klart.Det er jo litt godt innimellom![]()
La henne inn og da ble hun lys våken og vekte pappa'n sin [emoji1365]Lasagne er snadder[emoji1]
Fikk du baby inn til mannen?
ikke sett denHar noen av dere sett serien Good Witch? Ligger på Netflix![]()
Vinner vi i lotto blir det nok å rive dette og bygge ett nytt da [emoji14]
Nei jeg la meg kl 23.30 faktiskmen skravlet veeeeldig mye i går
Du tar meg nok snart igjen
![]()
god morgen faktiskGod morgen jenter . Håper alle har en bra søndag
Stille stund med jente som sov på meg. Slikt må man ta vare på. De vokser fort
Helt sant det da. 1 million hadde vel strengt talt blitt til å betale ned billån og mclån. Pluss en dæsj på kontoene til unga. Før det som var igjen kunne prøvd å fikse opp litt på fasadeHehe, spørs hvor mye man vinner da[emoji28]