Black Friday

Det skal ikke lange tiden til. Han får masse tette å hissige prikker som etter ca en dag blir helt knuske tørt å grovt utslett. Som sandpapir.. grovt og rødt. Må smøres med Aderma exomega x2 for dag så det ikke sprekker:(
Akkurat som meg, tåler heller ikke ull så har ikke turt å prøve på lille :(
 
Akkurat som meg, tåler heller ikke ull så har ikke turt å prøve på lille :(
Det er jo sååååå surt :( sverger til ull her i huset, for hver enn pris .. elsker ull... så det er sårt når man reagerer på det. Får du samme type utslett? Gjør det vondt ? Klør det? Lille kan klare ull fint,så det kan jo prøves å heller selge klærne om baby reagerer ?:)
 
Det er jo sååååå surt :( sverger til ull her i huset, for hver enn pris .. elsker ull... så det er sårt når man reagerer på det. Får du samme type utslett? Gjør det vondt ? Klør det? Lille kan klare ull fint,så det kan jo prøves å heller selge klærne om baby reagerer ?:)
Jeg klør veldig, av all type ull og av bare noen %ull i plagget. Hvis jeg ikke tar av meg plagget så blir det rødt og irritert, sprekker opp og svir etterhvert:confused: Har bodd i 6 år nå i Troms uten å bruke ull, litt kjedelig! Men nå flytter vi heldigvis sørover snart ;) Er bare redd lille klør slik som meg, hun klarer ikke å klø stakkar...
 
Jeg klør veldig, av all type ull og av bare noen %ull i plagget. Hvis jeg ikke tar av meg plagget så blir det rødt og irritert, sprekker opp og svir etterhvert:confused: Har bodd i 6 år nå i Troms uten å bruke ull, litt kjedelig! Men nå flytter vi heldigvis sørover snart ;) Er bare redd lille klør slik som meg, hun klarer ikke å klø stakkar...
Huff , det høres bare grusomt ut:eek: skjønner du er redd lille skal få samme plagene om det klør å svir.. :sorry: uten ull i Troms må ha vært litt av en utfordring ,men 10 mnd vinter å drittvær i året :joyful: bor i Lofoten å her er vi heller ikke bortskjemt med varme,så barna bruker ofte ull selv i sommerferien :joyful: prøvde ull/bambus på lillegutt nå en times tid,å da jikk det helt fint faktisk:D
 
Huff , det høres bare grusomt ut:eek: skjønner du er redd lille skal få samme plagene om det klør å svir.. :sorry: uten ull i Troms må ha vært litt av en utfordring ,men 10 mnd vinter å drittvær i året :joyful: bor i Lofoten å her er vi heller ikke bortskjemt med varme,så barna bruker ofte ull selv i sommerferien :joyful: prøvde ull/bambus på lillegutt nå en times tid,å da jikk det helt fint faktisk:D
Det er ganske tungvint! Har jobbet mange år i barnehage i tillegg, uten ull midt på vinteren så kan det bli litt kaldt :p Hurra for at det fungerte! Hvilket merke var det?
 
Str 74?:eek: vi bretter fortsatt armene på str 62:hilarious: De er jaggu forskjellige disse små, snuppa vår er trillrund da så klærne fra f.eks lindex er litt for smale for bolla. Vi har arva masse klær opp t.o.m str 74 og har fått mye gaver i 80 og 86, men mulig ull er noe vi trenger mer av. Sittepute til stokkestolen var ikke dumt, det skal jeg notere:happy:

Mini bruker fortsatt 62 her også, er noen bodyer som starter å bli litt små og trange å få på og nattdrakter med fot har vi måtte pakke vekk. Rekner med at 68 passer til jul :p
Så ønsker oss klær i størrelsene over 68
 
Trenger mer ullklær så skal se etter det. Og Stokke ting hvis de kommer på salg, er jo veldig sjeldent synes jeg.

Noen som vet hvordan black fridaytilbud er på disse babybutikkene? Dere som har handlet før, er det noe «mønster» på tilbudene? Har aldri handlet på black friday. Vet liksom ikke hvor gode tilbud det er snakk om [emoji85]
 
Det er ganske tungvint! Har jobbet mange år i barnehage i tillegg, uten ull midt på vinteren så kan det bli litt kaldt :p Hurra for at det fungerte! Hvilket merke var det?
All ære til det altså, jeg hadde antagentlig fråsset fordærva:D hvor mange lag med annet tøy må du ha på da?? Jeg er enn fråsnpinne, men å jobbe i barnehage er jo sabla kaldt på vinterstid:) joha faktisk, jikk veldig bra:D har ull/silke fra Cubus også som jeg ikke har turt å prøve enda siden det har blusset opp litt de 2 siste dagene.. lurer på om det er mere han reagerer på:/
 
All ære til det altså, jeg hadde antagentlig fråsset fordærva:D hvor mange lag med annet tøy må du ha på da?? Jeg er enn fråsnpinne, men å jobbe i barnehage er jo sabla kaldt på vinterstid:) joha faktisk, jikk veldig bra:D har ull/silke fra Cubus også som jeg ikke har turt å prøve enda siden det har blusset opp litt de 2 siste dagene.. lurer på om det er mere han reagerer på:/
Hehe, går bra på overkroppen, da er det superundertøy uten ull, eventuelt tynn fleece mellom og tjukk dunjakke ;) Verre på beina, da blir det ofte kaldt! Da skal jeg ønske meg en body derfra til dåpen, så håper jeg at lille også tåler det. Hmm, hva annet kan han reagere på?
 
Huff , det høres bare grusomt ut:eek: skjønner du er redd lille skal få samme plagene om det klør å svir.. :sorry: uten ull i Troms må ha vært litt av en utfordring ,men 10 mnd vinter å drittvær i året :joyful: bor i Lofoten å her er vi heller ikke bortskjemt med varme,så barna bruker ofte ull selv i sommerferien :joyful: prøvde ull/bambus på lillegutt nå en times tid,å da jikk det helt fint faktisk:D

Jeg var innom nameit i Fredrikstad i dag, og spurte om råd ang bekledning når den lille ikke tåler ull. De anbefalte enkelte plagg, hvor d er bomull inn mot kroppen, og så ull utenpå. D er et plagg, men som har vært fint for de med eksem og allergi [emoji5][emoji5]
 
Jeg var innom nameit i Fredrikstad i dag, og spurte om råd ang bekledning når den lille ikke tåler ull. De anbefalte enkelte plagg, hvor d er bomull inn mot kroppen, og så ull utenpå. D er et plagg, men som har vært fint for de med eksem og allergi [emoji5][emoji5]
Har prøvd enkelte av de plaggene til voksen, noen har blant annet høy hals som er kun ull og da forsvant jo poenget :hilarious:
 
Jeg var innom nameit i Fredrikstad i dag, og spurte om råd ang bekledning når den lille ikke tåler ull. De anbefalte enkelte plagg, hvor d er bomull inn mot kroppen, og så ull utenpå. D er et plagg, men som har vært fint for de med eksem og allergi [emoji5][emoji5]
Ja Hust and claire har mange gode ull/bomullsplagg... :) men nå lurer jeg nesten på om han ikke tåler vaskemiddlet heller.. blenda sensitive pulver og blenda skyllemiddel... eller om det er Aderma exomega han reagerer på... illrød til tider, til tross for ren bomull mot huden.. kan de reagere på ullpledd/ulldress som ikke er direkte på huden nei???? Det ser sååå agresivt ut:( bader bare en gang i uka max for å ikke risikere å plage huden mer... å da med mye Sebamed olje...
 
Hehe, går bra på overkroppen, da er det superundertøy uten ull, eventuelt tynn fleece mellom og tjukk dunjakke ;) Verre på beina, da blir det ofte kaldt! Da skal jeg ønske meg en body derfra til dåpen, så håper jeg at lille også tåler det. Hmm, hva annet kan han reagere på?
Det kan jeg virkelig tenke meg :) jeg er ullfrelst så jeg fryser av tanken på å må unngå ull:D ja det er mye fint i ull/silke å ikke minst i ull/bambus nå når jeg har sett meg litt rundt:) det må prøves :) må jo være hudkremen/vaskemiddlet i tillegg kanshe.. eller att han blir for varm... liker ikke:/ tror jeg må forhøre meg på helsestasjonen om de har annet råd.. eventuelt apoteket... farmasøyter vet alt :)
 
Det kan jeg virkelig tenke meg :) jeg er ullfrelst så jeg fryser av tanken på å må unngå ull:D ja det er mye fint i ull/silke å ikke minst i ull/bambus nå når jeg har sett meg litt rundt:) det må prøves :) må jo være hudkremen/vaskemiddlet i tillegg kanshe.. eller att han blir for varm... liker ikke:/ tror jeg må forhøre meg på helsestasjonen om de har annet råd.. eventuelt apoteket... farmasøyter vet alt :)
Når du ikke er vant til ull så savnet du det ikke ;)Huff stakkar lille! Håper dere finner ut av det :happy:
 
Jo, skal spare på d, er bare så sjukt bitter! Blir rett og slett litt sur når jeg ser ulltøyet i skuffene! Vi har kjøpt og fått masse nemlig! [emoji33] men d får bli til neste unge, men sannsynligheten for at den tåler ull er også liten! Dårlige gener fra han far dessverre!
Men plutselig får du en som tåler. Jeg tåler ikke ull selv og førstemann hos oss tåler ikke. Ull/silke går heller ikke (Namit har derimot ett med bomull inntil kroppen, det funker her og anbefales). MEN nr to og tre tåler. Så nå får jeg brukt alt likevel
 
Back
Topp